TAKK FOR ALT

Det ble en ganske følelsesmessig feiring for meg i går, mange vet kanskje hvorfor og mange har ikke peiling. For nøyaktig 1 år siden, på nyttårsaften gråt jeg som faen på rommet mitt hele dagen, kvelden og natten mens alle mine kjære feiret. Jeg satt i sengen med en pute i ryggen, hadde dratt ned rullgardinen så jeg ikke skulle se raketter og andre mennesker mens jeg lot tårene renne. Bare noen dager tidligere ble jeg helt singel for real, og jeg ble singel på den vondeste måten. Likevel for første gang på flere år følte jeg meg lett og det var ubeskrivelig. Jeg gråt og gråt, men det kom til et tidspunkt der jeg måtte ta meg sammen og begynne å leve igjen, få det bra igjen. Da bestemte jeg meg for å bli et ja-menneske som sa ja til alt uavhengig av hva det var, og det er den beste avgjørelsen jeg har tatt. Jeg begynte å bli som gamle meg igjen, venner og bekjente kommenterte at jeg strålte igjen og jeg følte meg bra igjen. På grunn av den avgjørelsen jeg tok etter kjærlighetssorgen, har jeg opplevd så mye fantastisk som jeg kommer til å sette pris på i uendelig tid. Jeg føler meg som et nytt menneske, og det er fordi jeg ble singel – hvor sykt? Mitt største høydepunkt fra 2016 var da jeg ble singel, og det hadde jeg aldri trodd jeg kom til å si.

Mine desidert beste høydepunkter fra 2016:

♥ Ble singel

♥ Jeg designet min egen kolleksjon i samarbeid med Junkyard XX-XY

♥ Jeg gikk opp 15 kg

♥ Londontur med jentene

♥ Gjest på tv-programmet Top Model Skandinavia

♥ Min første sydentur med jentene i Spania

♥ Jeg begynte å date igjen

♥ Urban kick-off

Etter jeg hadde åpnet og stengt på Urban, var det rett hjem for å skifte og fikse meg til nyttårsfeiringen hos Martina. Der ble det servert kalkun og det måltidet der er noe av det diggeste jeg har smakt på lenge. Senere tok vi på oss partyhattene og festet til vi ikke orket mer, bokstaveligtalt. Å gå inn i det nye året med venner og som et nytt menneske, det er det få ting som kan slå. Kjære 2017, jeg håper du er klar for litt konkurranse for å toppe fjoråret blir vanskelig.

I går skålte jeg for meg selv, og feiret for meg selv (så klart alle mine kjære også). Men spesielt meg, og det føltes så bra å kunne si at jeg klarte det. Takk for alt 2016.

Hvordan har 2016 vært for dere & hva er deres beste høydepunkter fra 2016? Godt nyttår!♥

29 kommentarer
    1. Hei Madeleine! Jeg har fulgt deg i mange år, oppdaget deg faktisk da bildet ditt dukket på en facebook side som het ” Norges fineste stil (?) ” eller lignende. Jeg kan med hånden på hjerte si at du faktisk blomstret skikkelig i løpet av 2016, det virker for meg som om du har funnet deg selv, og ikke bare er hun med kul “urban” stil men en med god smak, stort smil og en dyre venn. Håper du fortsetter å blomstre, og håper 2017 blir bra! Klem Anna

    2. Hvis du har gått opp 15kg… må jeg bare si bra jobba. For du ser helt sykt bra ut. Seriøst, altså. Keep it on.

    3. Jeg gråt hele nyttårsften i år selv, ble singel. Nå er det nytt år, nye muligheter og som du sier JA til alt!
      Godt nyttår!

    4. Kan kjenne meg igjen i dette…
      I sommer ble det slutt etter 7 år som samboere, og jeg takket ja til ny jobb på nytt sted.. Til å begynne med følte jeg meg lettet, men etterhvert kom savnet krympende innover meg. Særlig nå i juletiden og på nyttårsaften- dager vi tidligere var oss to. Det har i grunnen vært utrolig sårt og ensomt, da jeg heller ikke kjenner så mange eller har bygget meg gode nok relasjoner med de jeg har blitt kjent med.
      Mitt håp for 2017 er at noe av denne tåka kan lette litt, slik den ser ut til å ha gjort for deg.
      Alt går jo over etterhvert, eller?

    5. Lisa: Åh, det gjør jeg så utrolig vondt å lese dette siden jeg selv har kjent på den følelsen. Et brudd på 7 år må ha vært helt forferdelig, Lisa… Jeg var selv i et forhold i 5 år, som bare ikke fungerte til slutt. Jeg følte meg hjelpesløs, alene, ødelagt og som et null uten han i en lang periode – men jeg kom meg opp igjen, helt på egenhånd. Jeg håper så inderlig at dette ordner seg for deg og at du kommer deg ut for å bli kjent med flere fremtidige venner. Klarer jeg det, klarer du det <3

    6. Anonym: Huff…. blir så lei meg av å høre sånt siden jeg vet så jævlig godt hvordan det er. Jeg håper 2017 blir et fantastisk år for deg og godt nyttår <3

    7. Anna: Hei Anna! HAHAHAHA å herregud så gøy at noen husker denne pagen på facebook med Norges fineste stil, den hadde jeg helt glemt frem til du nevnte den nå. At du sier du selv mener jeg har blomstret, det er noe jeg ikke kan sette ord på for det er så godt for meg å høre. Tusen hjertelig takk for noen gode ord.

      Godt nyttår!!! <3

    8. Det samme skjedde meg i fjor, eller nesten det samme. Ikke den beste nyttårsaften kan man si. Jeg har fortsatt følelser for han som jeg har hatt i litt over 2 år nå, hvor han alltid har hatt “overtaket” over meg. I 2017 nekter jeg å la det skje! Godt nyttår!

    9. Sandra: Åh…. Gjør meg så vondt å lese dette, Sandra. Man kan ikke slå av følelser, det er det som er fælt. Men med den fine innstillingen du har, så tror jeg 2017 skal bli et bra år for deg. Det håper jeg virkelig!!

    10. h: Ååh, tusen takk! <3

      Jeg har må meg akkurat den samme sminken som jeg ellers bruker til hverdags unntatt øyenskygge fra Max Factor. Så sjekk ut arkivet mitt under makeup - så finner du alle produktene der"

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg