SPØRSMÅLSRUNDE

På grunn av et tips fra en leser, som jeg digger at dere kommer med, er det på tide å kjøre i gang en ny spørsmålsrunde. Det er SÅ lenge siden sist jeg hadde det, og siden sist har det skjedd så mye. Jeg føler jeg har mer spennende ting å dele med dere enn det jeg har hatt før – så denne gangen er jeg gira på å finne ut av hva dere lurer på. Spør meg om alt fra a til å, personlig eller bare noe kødd. Jeg svarer på absolutt alt med mindre det er helt sykt på kanten, men det skal mye til for at jeg ikke svarer på spørsmål denne gangen. Bring it on!

Jeg vet ikke helt når jeg kommer til å svare på spørsmålene, det kommer litt an på når dere ikke har flere spørsmål på lur.

Hva lurer du på?♥

38 kommentarer
    1. Hei! Husker at du for en tid tilbake svarte lesere som påpekte at du var tynn, med at det bare var unormalt høy forbrenning, og at det ville gi seg innen du ble 25 år. Men som du allerede har fortalt, har du jo lagt på deg relativt raskt det siste året(og du ser dritbra ut, ikke misforstå meg!!!) Du var jo lenge svært tynn, så jeg lurer på om du, helt ærlig, har hatt et anstrengt forhold til mat/spiseforstyrrelse? Men at du på det tidspunktet dekket over det? Noe som i så fall ville vært veldig forståelig!

    2. Har du noen som helst kontakt med Didrik?
      Er beach-IT over for alltid?
      Dater du noen for tiden?
      Har du noen STORE hemmelige prosjekter på gang?
      Hva er dine største planer for 2017?
      Hva skal du gjøre når urban Moss stenges?
      Har du det bra for tiden? <3

    3. Hvordan har du det for tiden? Du har alltid sett utrolig bra ut men nå virkelig stråler det av deg. Blir glad bare å av lese bloggen din.
      Hvor henter du inspirasjon til klesstilen din?
      Hva er dine topp 3 favoritt par med sko?
      Klem ❤️

    4. Hei! Husker at du skrev et innlegg før sommeren 2015 om at du hadde søkt om støtte til å endre på brystene dine. Har selv veldig stor forskjell og lurer derfor på om du fikk gjennomført dette? Har virkelig lyst til å gjøre noe med det fordi det plager meg veldig. Håper du kan svare på dette fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 🙂

    5. Eg lurer på hva du gjør for å få håret ditt så fint? Det er så nydelig? Bruker du noen spesielle produkter?
      Hvis du ikke hadde vært blogger hva ville du ha jobbet med?
      Er ny leser❤😊
      Ha en fin dag videre?

    6. – Hva er din favorittserie?
      – Hvis du skulle ha studere, hva hadde du studert?
      – Hva er dine favoritt instagram-kontoer?

    7. Elsker stilen din!
      * hvor får du inspirasjon til klesstilen din fra?
      * hvordan klarer du å holde deg så brun og fin?
      * hva er din ansiktsrense-rutine (hvis du har en 😉 )?
      * har du noen nyttårsforsetter?

    8. Har du noe på leppene på bildet her og i så fall hva? Det var superfint 🙂
      Gjør du noe spesielt for tiden for å holde deg litt tan eller er det bare slik hudfargen din er?
      Hvordan får du så utrolig fin hud?
      Kan du fortelle litt om hva slags ting du spiste da du forsøkte å legge på deg, og hvor mange måltider om dagen + hvor store porsjoner? Rett og slett skrive litt mer detaljert om det? Jeg har gått mye ned i vekt dette året pga stress, matlysten har falt vekk og selv om det går bedre med meg nå så merker jeg at jeg gjerne vil få vekta mi tilbake litt kjappere. Håper du kan dele litt tips!

    9. Jeg vil bare si at jeg digger deg! Du virker så jordnær, morsom og snill. Morsomt og se hvor mye du har utviklet deg siden du startet å blogge. Håper alt er bra med deg, og at 2017 blir et bra år for deg! ❤️

    10. Hvordan klarte du å gå opp i vekt uten å bli redd for at kroppen forandret seg i speilet etc? Du er en stor inspirasjon!

    11. Hei!
      1. Hvordan var/er dine matrutiner i forbindelse med vektoppgangen du har hatt? Hva har du spist og hvor ofte? 🙂 Hva er de største endringene rundt dette fra tidligere?
      2. Trener du mye?
      3. Hva skjedde mellom deg og Didrik?
      4. Hvilket yrke ønsker du utenom bloggingen?
      5. Jeg sliter selv med vektoppgang, og er redd for at blant annet gutter eller andre skal tenke at det ikke blir fint. Hadde du noen tanker rundt dette?
      6. Hvordan ser ditt drømmeliv ut?
      Vil bare si at du virkelig ser helt fantsastisk ut, og er til stor inspirasjon! Stå på videre 🙂

    12. Hva gleder du deg mest til i 2017?
      Har du noen planer eller prosjekter på gang?
      Synes du gløder veldig for tiden! Håper du har det bedre med deg selv 🙂 Hvordan ser du på kroppen din idag kontra et år siden?
      Jeg synes det ser ut som du har gått ned litt etter du la ut innlegget om vektøkning, stemmer det?
      Siden du dater igjen, har du noen i kikkerten eller bare er du bare “på markedet”?
      Er du fornøyd med brystene dine etter vektøkningen, siden du var litt misfornøyd før?
      Fikk du noe fint til jul som du vil dele?
      Har du tenkt til å flytte hjemmefra i nærmeste fremtid?
      Synes du er så brun nå, har du tatt sol før jul eller har du brukt selvbruning? Isåfall, hvilken?
      Det var det jeg lurte på, haha! Du er en flott og sunt forbilde for både unge og eldre, håper du vet det <3

    13. Har lenge fulgt bloggen din, og elsker at du blogger om MAC leppestifter! Men har du mulighet til å lage en video eller innlegg om åssen de ser ut på? 🙂

    14. Hvilken parfyme bruker du?
      Leser du noen blogger? isåfall, hvilke?
      Kan du gå i spagaten?
      Hvor mange land har du vært i?
      Har du et drømmereisemål?
      Hvis du måtte skiftet navn, hvilket navn ville du valgt?
      Hva er favorittsmaken din på iskrem?
      Liker du vanlig melkesjokolade, eller skal det være en blanding? f.eks oreomelkesjokolade, daim osv.
      Hva var den forrige boken du leste?
      Hvilken film så du sist?
      Har du sett noen “oppvekkende” filmer, som har gitt deg noe å tenke på?
      Hva er yndlingsmiddagen din?
      Hva er yndlingsdesserten din?
      Har du en hudrutine? Hvis ja, vil du dele den med oss?
      Tar du sol? Hvis ja, hvor lenge og ofte?
      Er du hekta på noen sanger nå for tiden?
      Hvilken blogger/instagrammer synes du har best stil?
      Hva var ditt beste fag på skolen?
      Hva får deg til å føle deg trygg?
      Nevn en dårlig vane du har?
      Hvis du kunne hatt en superkraft, hvilke ville du valgt?
      Fortell om et øyeblikk du var så flau at du bare ville forsvinne.
      Hva er det slemmeste noen har sagt til deg?
      Er du forelsket?
      Hva er bakgrunnsbildet på telefonen din?
      Hvilken farge er din favoritt?
      Har du noen tatoveringer? Er det noen tatoveringer du ønsker å ta?
      topp 3 nettsider å handle fra?
      Sover du med vinduet åpent?
      Kunne du noen gang prøvd å farget håret? Hvis ja, hvilken farge?

    15. Hei hei<3
      Hva er favoritt godteriet ditt?
      Når var ditt første kyss?
      Hvor mange kjærester har du hatt?
      Hva er det beste du har opplevd?
      Hvilken sang er din favoritt? Du kan velge to eller tre 😀

    16. Hadde du villet være med på Bloggerne på TV2?
      Hva inspirerer deg mest i forhold til stil? Digger stilen, virkelig!!

    17. Hvor ville du jobba hvis du ikke jobbe på urban?
      Hvor drar du ut på byen?
      Hva slags kaffe kjøper du når du er på kafé?
      Har du noen gang hatt en annen farge en brunt hår?
      Er du helt norsk ?
      Hvor høy er du og hvilken skostrl bruker du?
      Hvilke bloggere på topplista i Norge liker du mest og minst?
      Hvilken blogger respekterer du mest og blir mest inspirert av?

    18. -Hvor finner du inspirasjon til antrekkene dine fra?
      -Favoritt youtuber?
      -Tips til å finne ut hvem som er ekte venner?

    19. Hva synes du om slengbukser?
      Hva synes du om Off shoulder topper?
      Noen spesielle motetrender du virkelig IKKE liker?
      Noe du synes er fint men aldri kunne gått med selv?

    20. Anonym:
      Jeg hater slengbukser, men synes andre kler det bedre enn jeg noensinne kunne gjort.

      Off Shoulder topper synes jeg er helt nydelig på sommeren faktisk, eier ingen men kunne gjerne tenkt meg en fin en!

      Jeg er ikke fan av snekkerbukser og slengbukser – kommer ikke på noen andre for øyeblikket, men er en god del trender jeg ikke liker haha.

      Slengbukser faktisk! Ingen har sett meg i slengbukser før, virkelig ingen og det er det en god grunn til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg