HAIRCARE – FUNKER DET?

// I samarbeid med HairCare.

Før jeg faktisk begynner å skrive noe annet, så vil jeg gjerne dele et par ting med dere. Jeg som veldig mange andre har lurt så sjuukt på om disse tablettene for hår faktisk fungerer. Jeg gikk på dem for en god stund siden, men måtte slutte med dem før jeg fikk resultater pga jeg måtte gå på jern-tabletter siden jeg hadde mangel på dette ifølge legen min. HairCare var i 2016 interessert i et nytt samarbeid, men denne gangen sa jeg klart ifra om at jeg vil teste disse tablettene over lenger periode før jeg i det hele tatt deler det på bloggen. For hvis de ikke fungerte på meg, var det null vits å ødelegge troverdigheten min til dere lesere ved å reklamere for noe som ikke funket. Taper heller penger enn lesere ved å være såppass ærlig og det håper jeg dere skjønner at jeg er alvorlig om.

Når det er sagt dere, så har jeg testet ut disse tablettene siden november. Før jeg startet på dem klippet jeg håret mitt og da tenkte jeg “la oss teste dette for real og se hva som skjer”. Frem til nå har jeg lagt merke til at håret mitt har vokst ganske fort på få måneder, og jeg velger å mene at det er på grunn av tablettene jeg går på. Jeg hører sååå ofte om dagen at håret mitt skinner, både av dere lesere og venner – så tablettene må jo ha gjort noe! De skal styrke nye hårrøtter, gi fyldigere hår, glans og øke raskere hårvekst. Jeg synes det absolutt er verdt et forsøk til dere som ønsker akkurat disse tingene, det funket jo på meg så da burde det funke på dere også♥ Siden jeg føler det har funket til nå, kommer jeg ikke til å slutte med å ta 2 tabletter daglig. Det er i grunn verdt det.

De har rask levering og ingen binding (thank god). Du får nå 40% rabatt på første leveringen hvis du går inn på DENNE linken.

<— Før & etter —>

Har du testet ut HairCare før?♥

23 kommentarer
    1. Ikke for å være frekk men høret skal vokse 1-2 cm i mnd så dette resultatet hadde du nokk hatt uten tablettene også 😉

    2. Jeg leste om haircaretablettene på bloggen til Ida Wulff for lenge siden og begynte med disse og etter det mister jeg mindre hår og det som vokser ut er sterkere og mer glansfullt. Kommer til å fortsette videre og kan absolutt anbefale det.

    3. Anonym: Det er kanskje sant! Men når håret mitt har fått en glans det ikke har hatt før, i tillegg til at disse tablettene skal styrke og gjøre håret fyldigere – hvorfor ikke ta disse tablettene 🙂

    4. Hege Kristin: Åh, det forstår jeg! Men faktisk er jeg ikke så fan av dette selv, da må pillen være glatt og ikke sånn som paracet er. Derfor er det kjempelett med disse synes jeg 😀

    5. Tror du det funker på veldig slitt og kort hår? Vil ikke klippe meg siden det allerede er så kort, så hadde vært kjekt med noe slikt..😅

    6. Leste om hair car og det ser ut til at ingrediensene de bruker er godt dokumentert og at det virker så dette har jeg nå bestilt. Takk for tips!

    7. Tina: Ja, det er nettopp dette det hjelper ekstra mot. For tablettene skal gjøre så håret vokser fortere, forsterker nye hårrøtter, gjør håret fyldigere OG gir en ekstra glans. Men de hjelper ikke på hårveksten som allerede har vokst ut, derfor mens du går på disse så vil jeg anbefale deg om å klippe deg hver 2-3 mnd slik at håret ikke spiser seg oppover 😀 Jeg klipper meg hver 3 mnd, slik at håret mitt forblir sunt.

    8. Hvorfor måtte du slutte med tabletten
      På grunn av jern – resultatene? Bare lurer
      Siden jeg selv ofte har lavt Jerninnhold…

    9. Malin: Jeg sluttet med tablettene fordi jeg gikk i surr med alle tablettene jeg skulle gå på, i tillegg til at legen anbefalte meg å fokusere KUN på jern-tablettene siden jeg hadde så stor mangel på det. Men et tips er at du kan heller bytte ut de jerntablettene med mat som inneholder nok jern. Jeg gikk på jerntablettene siden jeg ikke var flink nok til å få i meg riktig mat en periode..

    10. Heisan
      Eg lurte på om man får kjøpt dette på apoteket eller må man bestille det?
      Elsker bloggen din forresten, du er super ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg