GIVE ME EVERYTHING

// Innlegget inneholder adlinks.

I dag spiste jeg en sunn frokost, og da tenkte jeg like gjerne at jeg kunne stikke å trene hvis jeg først skulle leke sunn for en dag. Men det jeg ikke hadde tenkt på, er at jeg tok sprøyte nr 2 med HPV (livmorshalskreft) i går. Så venstre armen min var umulig å trene med i dag siden den er øm og litt ubehagelig til tider, da trente jeg like gjerne bare bena for å ikke gjøre det noe verre. Jeg svettet som en gris, og det er sikkert fordi det er uker siden sist jeg trente. Det var digg å være ferdig, for da følte jeg meg såpass fortjent til å ta på meg superman trusa mi etter dusjen. Den tar jeg KUN på meg de gangene jeg føler meg fortjent til det, og i dag fortjente jeg det.

Etter desember måneden så er det lite penger på kontoen, og det passer ganske dårlig at jeg drømmer meg bort i produkter fra Nelly. Men etter lønningen kommer, og jeg har overført det som skal til sparekontoene – skal jeg unne meg noe av det som jeg har lagt ut under her. Det gjenstår bare å finne ut av hva jeg vil ha mest, fordi jeg vil seriøst ha absolutt alt. Det kommer ikke som noe sjokk.. Tenker å først kvitte meg med litt klær, for å så ønske noen nye velkomne. På den måten kan det aldri bli for mye klær i skapet. (Nå lyver jeg).

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER // 18 HER

Likte dere noen av produktene over?♥

16 kommentarer

Siste innlegg