FORSIDEPIKE

WIII! I går kom avisa jeg hadde ventet på i noen dager. Dere husker intervjuet jeg skrev om? Det skulle handle om temaet forbilde og selvfølgelig litt om mote. Det var veldig lenge siden sist jeg hadde latt meg intervjue av noen, siden jeg rett og slett bare hadde negative følelser om det. Det var på tide å gjøre noe med det, og jeg er kjempeglad for at jeg takket ja til dette intervjuet. Jeg har fått så mange koselige tilbakemeldinger på saken om meg, og det gjør at jeg gir meg selv en liten klapp på skulderen. Det kan man si seg fortjent til når man til og med ble forsidepike i Byavisa!!! Det er ikke ofte det føles riktig ut å skryte av meg selv på bloggen, men denne gangen gjør jeg det med hodet hevet. Det føles bare mer og mer ut som at 2017 kommer til å bli et bedre år enn 2016, og det gjør meg så glad.

Jeg har mine dager hvor jeg blogger fryktelig sent, men i dag…. Wow. Jeg startet på Urban klokken 16 i dag, og helt fra jeg kom på jobb til overtid på grunn av kundeflommen så har det vært kaos. Det kaoset var så positivt som det går an å bli. Det var kjempegøy på jobb, man stod ikke stille i et sekund før det var på med turboknappen. Det beste er alle kundene som sier det er så trist at vi skal legge ned, fordi de liker oss ansatte, kundeservicen og spesielt butikken. Hjertet mitt blir så varmt da♥

Jeg vet ikke om dere får lest saken så tydelig her på bildene, men eventuelt prøv å zoome inn teksten? Eventuelt får jeg endre på innlegget og skrive ned teksten. Så si ifra!!!

Hvor jobber du hen & trives du der?♥

10 kommentarer

Siste innlegg