SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN DEL 1

Har du noen STORE hemmelige prosjekter på gang?

Hihi ja! Skulle gjerne ønske at jeg kunne dele det med dere, men det er som sagt hemmelig.

Hva gleder du deg mest til i 2017?

Det er ganske klisjè å si, men er gleder meg bare til å se hva dette året bringer. For jeg vet uansett at det kommer til å bli bedre enn 2016.

Hvilken maskara bruker du? Du har fantastisk fine vipper! 🙂

Tusen takk! Jeg bruker L’Oreal Telescopic i gull nå for øyeblikket.

Hva er favoritt godteriet ditt?

Alt som er surt egentlig, haha. Men det er ingenting som kan slå Kinder Country!!! Bestilte 80 sjokolader en gang, skulle egentlig bare ha 40 men hadde vist trykket èn gang for mye haha.

Hva er dine største planer for 2017?

Jeg har ingen store planer akkurat. Men det blir å være en god ansatt i den nye butikken jeg jobber i, få satt ordentlig i gang med et av de store prosjektene jeg holder på med og fokusere enda mer på meg selv og de rundt meg.

Når skal jobben din legges ned og hva skal du gjøre når din tid på Urban er forbi?

Urban Moss legges ned nå i slutten av januar. Jeg fikk tilbud flere steder i Urban, men valgte å takke ja til Urban Ski siden det er nærmest. Jeg gleder meg så mye at dere aner ikke. Jeg er så glad for at jeg faktisk får bli i Urban.

Hva mener du er meningen med livet?

Å vokse, lære, oppleve, føle. Å falle, men komme deg opp igjen og face det som knuste deg. Å gjøre ting som gjør deg lykkelig. Det er ikke alle som har denne muligheten, så for oss som har det burde gripe sjansen og leve mer. Vi har kun èn sjanse til å leve akkurat dette livet, så gjør mer av det som gjør deg glad. Det er SÅ mye jeg kan skrive innenfor dette temaet. Det er et så sterkt spørsmål som jeg kunne snakket om i timesvis faktisk.

Hvilke objektiv bruker du til kameraet ditt?

Jeg har et som er 14-42mm som jeg bruker til selfies og hverdagsbilder. Mens antrekksbilder bruker jeg 45mm objektivet. Jeg har lyst på 75mm objektivet nå da, siden det blurrer bakgrunnen enda mer og jeg er heeelt obessed med det.

Hvordan likte du skolen og hvordan var karakterene dine på VGs?

Jeg likte overhodet ikke skolen fordi jeg ikke hadde noen særlige venner – det var venner jeg bare var med i skoletiden og aldri ellers. Jeg følte meg ofte alene, flere ganger dro jeg hjem i fritimene og friminuttene siden jeg ikke hadde noen å være med. Karakterene var både og, i mine favorittfag gikk det bra og i mine dårlige fag gikk det ganske dårlig. Midt på treet.

Hva skal du gjøre i 2017?

Akkurat det jeg vil, og det er no joke. Jeg skal fortsette å jobbe i Urban og legge mer jobb i bloggingen, men jeg skal jammen meg gjøre mye annet av det jeg har lyst til òg.

Noe du drømmer om?

Man drømmer vel alltid om veldig mye, men akkurat nå så er ting faktisk veldig bra som det er. Likevel kan jeg ikke legge skjul på at jeg drømmer om å skaffe meg en valp.

Yrke du har lyst å bli?

Jeg aner faktisk ikke, og det er skummelt. Jeg hater å bli spurt om det fordi jeg faktisk ikke har peiling. Jeg føler jeg har det så bra der jeg er nå, men jeg vil heller ikke bare si meg fornøyd med dette. Jeg vil mer.

Hadde du villet være med på Bloggerne på TV2?

Kanskje, hvis jeg hadde gjort litt mer spennende ting i hverdagen min og reist mer rundt. Føler det kunne vært en kjempekul opplevelse, så hadde muligheten dukket opp og jeg hadde hatt et litt mer hektisk og spennende liv (lol) så hadde jeg takket ja.

Hvordan får du så fint, langt og sunt hår?

Først må jeg bare takke! Jeg gjør små ting som jeg tror gjør en stor forskjell, som å sove med fletter slik at jeg ikke ruller meg rundt i håret og jeg lar ofte håret mitt lufttørke. Jeg har sjeldent i hestehale, noe som røsker ut alt for mange hårstrå. Så har jeg også begynt på HairCare!

Hvor får du inspirasjon til klær fra?

Overalt, det er ikke tull engang. Jeg får det fra andre mennesker jeg møter på i gatene, på sosiale medier og ikke minst i hodet mitt. Det er vanskelig å forklare, for inspirasjonen kan være bare at plagget henger på en kleshenger liksom.

Hva er dine topp 3 favoritt par med sko?

Adidas NMD i knall rosa, Nike Juvenate i lysegrå & NLY Boots i helt hvit. Hvis dere vet om lignende modell i en annen farge, så rop ut – jeg vil ha dem i flere farger.

Husker at du skrev et innlegg før sommeren 2015 om at du hadde søkt om støtte til å endre på brystene dine. Har selv veldig stor forskjell og lurer derfor på om du fikk gjennomført dette? Har virkelig lyst til å gjøre noe med det fordi det plager meg veldig. Håper du kan svare på dette fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre 🙂

Jeg fikk dette dekket siden det er en så stor forskjell på dem. Men jeg ville ikke ha silikon, men fettoverføring. Derfor fikk jeg beskjed om at jeg måtte legge på meg minst 10 kg for å kunne gjennomføre dette, så det er en av grunnene til at jeg gikk opp i vekt – fordi jeg vil forandre på dette. Jeg jobber fortsatt med å gå opp i vekt, så har ikke gjennomført dette enda men håper på å få det gjennomført veldig snart.

Skal du flytte til Oslo?

Det er ikke planen for 2017, men skal ikke si noe helt sikkert heller.

Hvis du ikke hadde vært blogger hva ville du ha jobbet med? Er ny leser❤😊

Da hadde jeg skaffet meg en fulltidsjobb på Urban, hahaha – jeg elsker den butikken alt for mye til å ha villet jobbe et annet sted.

Når var ditt første kyss?

Jeg tror ikke jeg hadde mitt første kyss før jeg gikk i 9-10. klasse? Og det var med en kompis av meg, hjemme hos meg med flere venner og alt ble bare veldig kleint etter den dagen. Vi kysset i mørket btw, litt romantisk var det. Hvertfall ikke som jeg kan huske.

Hvor mange kjærester har du hatt?

Sykt mange da jeg gikk på barneskolen. Jeg sa ja til alle som spurte på meg fordi jeg ikke klarte å si nei til noen. Meeen hvis vi skal se på seriøse forhold så har det kun vært en kjæreste.

Hva er din favorittserie?

Akkurat nå for øyeblikket er det New Girl. Jeg har blitt helt sykt hekta på denne serien, jeg har sett ferdig sesong 2 på under en dag nå snart… Måtte lukke Netflix og blogge, så jeg ikke ble helt gone i serien.

 Hvis du skulle ha studere, hva hadde du studert?

Økonomi eller noe innenfor mote.

 Hva er dine favoritt instagram-kontoer?

Jannid, insta_comedy, dirtydaddies, buzzfeedtasty, fannylyckman, jayalvarrez & alle igkontoer med hunder.

Hvordan klarer du å holde deg så brun og fin?

Jeg har en brunfarge som sitter veldig lenge faktisk, så hvis jeg tar sol 1-2 ganger i måneden – holder det lenge. Tusen takk forresten!

Hva er din ansiktsrense-rutine (hvis du har en 😉 )?

Jeg har faktisk ingen! Eneste gangen jeg renser ansiktet er når jeg fjerner sminken med bare sminkeservietter og vann egentlig…

Trener du mye?

HAHA nei 🙁

Har du noen nyttårsforsetter?

Et av ønskene mine er å bli flinkere til å trene, kanskje spise liiiiiitt sunnere og bare slå 2016 som har vært det beste året i mitt liv.

Hvor kjøper du oftest klær?

Nelly, Asos, Junkyard & Urban.

Har du noe på leppene på bildet her og i så fall hva? Det var superfin 🙂

Tusen takk! Her har jeg på meg Velvet Teddy fra Mac. Det har alltid vært favoritten min og det kommer alltid til å være favoritten.

Har lenge fulgt bloggen din, og elsker at du blogger om MAC leppestifter! Men har du mulighet til å lage en video eller innlegg om åssen de ser ut på?

Ååh, så glad jeg blir! Jeg har så klart muligheten til å lage et innlegg om hvordan de forskjellige leppestiftene ser ut på.

Er du forelsket?

Nei.

Hva var det beste med 2016 for deg?

At jeg ble 100% singel, jeg har aldri følt meg så levende før som det jeg gjør nå. Det er rart å si, men alt er bare så annerledes på en veldig positiv måte.

Hvorfor ble det slutt mellom deg og eksen?

Han var utro, og ikke bare èn gang.

Har du noen som helst kontakt med eksen?

Det popper opp en melding i ny og ne, men ikke noe mer enn det.

Er beach-IT over for alltid?

Ja.

Dater du noen for tiden?

Ja.

Siden du dater igjen, har du noen i kikkerten eller bare er du bare “på markedet”?

Jeg har noen i kikkerten.

Har du tenkt til å flytte hjemmefra i nærmeste fremtid?

Jeg har det i tankene, og skal se når jeg endelig finner meg en leilighet jeg har lyst til å bo i.

Hvordan har du det for tiden? Du har alltid sett utrolig bra ut men nå virkelig stråler det av deg. Blir glad bare å av lese bloggen din.

Tusen hjertelig takk, det er virkelig koselig å høre! Jeg har det helt fantastisk, mer er det ikke å si.

Del 2 med vekt & diverse spørsmål kommer om et par dager, slik at det blir litt mellomrom – håper det går fint & at dere fikk svar på det dere lurte på. Hvis ikke bare still meg flere spørsmål i dette innlegget, så svarer jeg dere asap♥

49 kommentarer
    1. Hei❤️
      Vet ikke hvorfor, men jeg bare har skikkelig respekt for deg. Du er så kul og åpen på områder og jeg liker det skikkelig godt. Håper livet ditt bare går en vei, oppover for du syntes å være så positiv.
      Klem

    2. – Var det Didrik som var utro? Trodde det ble slutt mellom dere i 2015, eller ja, ble dere sammen igjen/litt av og på?
      – Hadde han vært utro lenge uten at du viste om det?
      Veldig godt å høre at du har det bra nå! Du er så utrolig vakker og ser ut som en så fantastisk jente <3

    3. R: Ja, det var han som var utro. Det var av og på i en veldig god stund siden han nektet for alt og jeg selvfølgelig trodde han frem til jeg fant ut av alt.

      Og tusen hjertelig takk for gode ord, det settes STOR pris på <3

    4. Syntes du er utrolig tøff som klarte å gjøre det slutt med kjæresten din, min har også vært utro noen ganger, men er for glad i han til og gjøre det slutt..
      håper du får et supert år i 2017!<3

    5. Ble skikkelig lei meg over å høre grunnen til at det ble slutt mellom deg og eksen. Ingen fortjener å bli så disrespected av noen som påstår at de elsker deg!
      Men jeg er også utrolig glad for å høre at det går så bra med deg, og at livet virkelig går din vei <3

    6. Du er fantastisk og fortjener kun det aller beste! At noen kan være utro mot deg er helt ubegripelig. Stå på og forsett slik du gjør, du er ei fantastisk jente og ett utrolig bra forbilde!

    7. Anonym: Åh fyfaen…. Gjør meg litt vondt å lese dette. Det er som gamle meg egentlig, ville ikke, klarte ikke, og kunne ikke – før det bare ble nok. Jeg har bare en mening om utroskap, men for din skyld håper jeg det ordner seg, uansett om det er med eller uten han. Jeg kjenner deg ikke, men ingen fortjener å oppleve det der.

      Ønsker deg bare godt <3

    8. Vet du hva, jeg fikk ordentlig vondt i kroppen når du svarte at han var utro, og ikke bare én gang. Vi jenter har lett for å tro at det er oss det er noe galt med når partneren _velger_ å bedra. Å være offer for utroskap skader ikke bare forholdet, men også tilliten man har for andre mennesker, egen selvtillit- og man stiller rett og slett et stort spørsmålstegn til seg selv og sin egen verdi i LANG tid fremover. Jeg minnes i et annet innlegg hvor du skriver at hvem vil like ei med forskjellige bryster, et deformert øre etc. etc., men tenker da at om en eventuell flørt faen bryr seg mer om puppestørrelse og ørefasong, så er kanskje det en fyr man ikke trenger i livet sitt, haha. Damer må begynne å sette pris på de unike aspektene ved seg selv- de tingene som gjør DEG vakker og unik på din egen måte. Du var uansett way above D sin league, og som iherdig leser så må du vite at du fortjener mye bedre. Om ting er på bunn kan det kun gå oppover. stor klem og over og ut

    9. Jeg har lest bloggen din ett-to år men så har jeg ikke fått med meg dette. Bor du hjemme eller for deg selv? Er det noen grunn til det?
      Kjempefine svar, gleder meg til neste gang du svarer på spørsmål! Ha en fin kveld<3

    10. Madde, du virker som en skikkelig god jente som er takknemlig ovenfor dine lesere og også svarer de. Jeg ønsker deg bare det beste, og jeg ønsker deg alt godt! Kunne ønske du var med i bloggeren, så kunne folk sett at ikke alle bloggere er så overfladisk som mange tror. Hehe. Du er bare råskjønn! Og digger at du får så mye til ❤❤ Klem Ingvild

    11. Anonym: Jeg bor hjemme fremdeles! Faktisk egentlig bare fordi jeg ikke har hatt den tvangen til å føle at jeg må flytte ut. Det har også hjulpet meg med å spare enda mer til å kunne skaffe meg min egen leilighet. Så 22 år og bor fremdeles hjemme, er egentlig ikke så ille når det hjelper meg med sparingen tenker jeg <3

    12. Ida: Jeg synes hipster kan være fint, men det er så jævlig irriterende når du har på jeans og den bare vrenger seg oppover til en klump på rumpa. SÅ derfor foretrekker jeg g-streng og jeg eeelsker det faktisk. Har maks 2-3 hipsters, og de bruker jeg kun hvis jeg er hjemme haha.

    13. E: Dæven egentlig. Dette betydde faktisk veldig mye for meg å lese, mer enn det jeg kanskje først trodde da jeg begynte å lese kommentaren. Så shit, dette var utrolig koselig å lese.

      Du aner ikke hvor lenge jeg hadde de tankene om at det var meg det var noe galt med. Ikke bare det, men som du sier har det fucka opp mye for meg i forhold til å skape nye forhold. Jeg er ganske kald, redd for å vise følelser, og får til og med klager fra venninnene mine om at jeg må slutte å være så kald og våge å åpne meg igjen. Det tar tid, men tid er faktisk det jeg trenger for å vite at jeg velger riktig denne gangen. Jeg tar ting som det kommer, og velger å ikke ha noen spesielle forhåpninger – det har funket ganske bra så langt.

      Sånn helst seriøst, denne kommentaren betyr jævlig mye for meg. Takk!

    14. Anonym: Tusen takk!! Åh, jeg veeeeet. Det er så mye med jobben om dagen som sliter meg ut siden vi skal legge ned. Men skal absolutt forandre på dette når jeg kommer inn i den nye jobben <3

    15. Mille: Jeg kinda flørtet litt med en fyr på instagram ved å bare like bilder (haha). Og han begynte å kommentere noen av bildene mine, og til slutt ble jeg bedt ut på date. Det er faktisk en jeg kjente litt fra før av så jeg tenkte bare hvorfor ikke? En gang må jeg begynne å date, og det kan like gjerne være nå. Men ingen av jentene trodde jeg turte, så jeg tok dem derfor i hånda alle sammen om at jeg skulle stikke på date med han i løpet av neste uken det var snakk om – and I DID IT!

      Siden da har jeg blitt tøffere og takket ja til andre dater. Den første daten med ny gutt er alltid like skremmende, tisser så og si å buksa nesten. Men det er så deilig når første daten er overstått, og du kan senke skuldrene litt.

    16. Du er en fantastisk jente. Jeg håper 2017 blir alt du ønsker og mer 🙂 Blir så glad for å se at det finnes genuine, oppegående, ekte mennesker blant havet av kunstige bloggere haha! Stå på, jeg heier på deg<3

    17. Hei!
      Hva mener du med at du får dekket brystopperasjon? Hvordan og hvor søker man for det? Har selv både gått opp og ned i vekt, har ikke så problemer med at de er forskjellige størrelse, men de henger liksom.. Har litt slappere hud, men vet ikke om det er noe jeg kan få støtte til forandre? Lurer også på om du har fått strekkmerker i vektoppgangen, og om du bruker noe for å få de vekk?

    18. Anonym: Siden dette er en feil på kroppen min, så kan man få dette dekket siden det er medfødt. Det jeg gjorde var å ta kontakt med fastlegen min slik at hun kunne se på puppene mine, deretter sendte hun er forespørsel om en kontroll hos de som holdt på med dette. Dette er noe leger avgjører, og heldigvis for meg ble dette dekket – så det er en av grunnene til at jeg gikk opp i vekt fordi de trenger fett å ta slik at de kan sprøyte det inn i brystet mitt. Jeg har ikke fått strekkmerker annet enn de jeg alltid har hatt på stumpen 🙂

    19. Anonym: Åhh… Det skjer dem alle. Egentlig en positiv ting med at jeg opplevde det, fordi nå stoler jeg mer på magefølelsen min, noe jeg skulle gjort fra starten av!

    20. Jeg vet jeg er sånn syv måneder for sen, men snublet over dette innlegget, og etter å ha lest kommentarene så må jeg bare si at det er så fantastisk og forfriskende å se hvor engasjert du er i leserene dine! At du svarer så utfyllende og ordentlig på relativt private kommentarer, at du faktisk tar deg tid til å lese og svare på alle og at man bare ut fra å lese det ser at du fakrisk tar det til deg og at det betyr noe! Jeg har lest bloggen din i noen år, men hatt en generell pause fra blogger i det siste, men bare dette ga meg mersmak og du har helt klart fått en ny(gammel) fast leser! Kudos til deg <3
      Og når det er sagt, så synes jeg også det er HERLIG å se at du til tross for å ha opplevd et så stort svik av noen som har stått deg så nær, og vært en så viktig person i livet ditt - har klart å reclaime deg selv og selvsikkerheten din. Det er SÅ fint å se for det er alt for mange jenter som (som noen over her nevner) lar seg selv falle fra over laaaang tid når noe sånt skjer. Du er virkelig et godt forbilde. You go girl!!!

    21. Lea Alstad: Tror ikke jeg kan huske sist jeg har pustet så godt etter å ha lest en kommentar som jeg har fått på bloggen. Det fineste jeg kan få høre om meg selv, det er når folk roser meg for hvordan jeg er, og ikke for hvordan jeg ser ut. Rett og slett fordi det betyr så mye mer for meg. Jeg føler at dere forstår meg, og kanskje forstår hvordan jeg er som person. Så akkurat denne tilbakemeldingen, selv om den er 7 måneder “for sen”, så betyr dette så sjuuukt mye for meg. Så kjære deg, takk for at du løfter meg oppover og gjør meg så glad som du har gjort nå <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg