SUNSET

Fredag: Denne helgen har vært et fullstendig kaos for meg. Jeg har hatt et elsk og hat forhold til akkurat den helgen her, og det er fordi det var vært så mye å gjøre på kort tid. Likevel har det kanskje vært en av de beste på lenge på grunn av alt jeg har gjort. På fredagen gikk jeg rundt og tok litt bilder i Oslo. Jeg tror jeg aldri har opplevd solnedgangen i Oslo før, og den sjokkerte meg så jeg faktisk ble målløs. Mulig jeg tar meg turen til Oslo oftere kun for å se solen gå ned.

Lørdag: Jeg gruet meg faktisk mest til denne dagen fordi det ville bli knapt med tid. Jeg skulle først stenge på Urban, og så dra innover til Oslo med jentene for å vorse litt med venner jeg ikke har sett på en god stund. Alltid så koselig å se alle igjen! Senere på kvelden skulle vi på Vippa siden det ble holdt konsert der med Philip Emilio som jeg er ganske fan av sååå jeg gledet meg som bare pokker hehe. Skamløs har vært en favoritt hos meg i 1 år nå, og den gir meg fortsatt de samme følelsene, it feels so good.

Søndag: Jeg elsker deg. Jeg var ikke hjemme i Moss før rundt 03-04 i natt siden vi hadde ride hjem etter konserten. But jeeze og sliten man blir uansett! Jeg sov til klokken var rundt 1500 i dag og jeg har faktisk trengt å sove uten å våkne opp til en alarm. Jeg er litt fyllesyk, så jeg skal unne meg selv en skikkelig digg middag og se på New Girl helt frem til jeg sovner i natt. Kjære søndag, du er gullverdt nå.

Hvordan har helgen din vært?♥

5 kommentarer

Siste innlegg