FØRSTE DAGEN OVERSTÅTT

Første dagen på ny arbeidsplass er overstått, og det kunne ikke gått noe bedre føler jeg. Jeg åpnet alene, og ja – helt ærlig så gruet jeg meg en god del siden det var et nytt sted. Jeg jobbet alene fra 10:00 til 15:00 og på den tiden svettet jeg en god del, lo mye og stresset rundt. Det blir som å ha en prøve, siden du må pugge hvor forskjellige ting er og den hukommelsen min har aldri vært min sterke side. Så mitt største mål for dagen var å lære meg hvor alle sko stod, meeeeen det får jeg bare ta det som det kommer litt senere haha. Det var ikke sjans å lære alt det på en gang, så der prøvde jeg litt for mye. Så de gangene jeg ikke pugget, da koste jeg meg i den fine butikken og bare danset og sang – liten feiring av at jeg fremdeles jobber i Urban. Den første dagen på Urban Ski er overstått, og jeg gleder meg til å stenge nå til lørdagen. Da er det klart for ekstremsalg og dette kan bli kaaaoooos.

Så for å snakke til girltalk: Jeg har funnet den perfekte spotten til å ta selfies i speilet. Det blir jo ikke bedre enn det når man i tillegg får med alle de fine skoene i bakgrunnen. Det er helt sinnsykt at jeg overlevde denne dagen uten å handle noe, for fyfader så mye fint vi får inn om dagen!! Beklager for litt jobbprat, men jeg er bare kjempeglad nå♥

Denne kvelden ble Chili levert på døren, som jeg skal passe hele helgen. Det er en langhåret chihuhua, men denne er bare helt vilt søt. Sjekk ut snapchaten min for søthetfaktor tusen, @alohaamad.

Hettegenser fra Junkyard her (sponset) // T-skjorte fra Sixth June // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike

Hvordan har deres dag vært og hva synes dere om antrekket?♥

17 kommentarer

Siste innlegg