NÅ ER JEG OFFISIELT EN BLOGGER

Vinneren av junkyardkonkurransen er: TAISA. Gratulerer så mye! Du vil bli kontaktet veldig snart.


Kan dere gjette når morgenen min startet? Nøyaktig 05:30. Da våknet jeg av at det var en liten vofs som lagde mange pipelyder i ansiktet mitt. Jeg har aldri våknet opp til at verdens minste hund sleiker meg i ansiktet og blir så gira av å se at jeg våkner. Jeg forstod med èn gang at han måtte på do, og da ble det en liten tur ut før vi la oss igjen for å sove videre til 09:45 da jeg ble vekket. Egentlig sykt digg å bli vekket av en søt hund, istedenfor den fæle alarmen på iPhonen. Jeg har allerede spammet snapchaten min litt, men jeg ser det er mange av dere som fremdeles lurer på hvilken rase Chili er. Det er en langhåret chihuaha og han er bare 5 måneder – smelter!!!! Tenk at noe så lite har klart å smelte fire hjerter her i gården. Han er så snill og har ikke gjort noe han ikke har fått lov til enda, så dette har gått bra så langt. Det er første gangen jeg sitter barnevakt for en hund en hel helg, men shit folkens. Jeg tror jeg har fått en ny hobby.

Jeg tok meg en rask dusj, eller prøvde i hvertfall med tanke på at Chili ikke lot meg være i fred. Jeg har vært så bestemt på å få knipset noen bilder med hunden, men det er litt vanskelig å få gjort ute siden det er så kaldt. Jeg rakk noen kjappe bilder, så får jeg heller prøve på noen koseligere inne i løpet av helgen. Men dere? Nå føler jeg meg offisielt som en blogger, endelig hatt shoot med en hund – yaaassss.

Ha en riktig god helg alle sammen♥

Hettegenser fra Junkyard her (sponset) // Kjole fra Asos // Caps fra The Hundreds // Sko fra Junkyard her (sponset)

Hva synes dere om antrekket & er ikke Chili SUPERSØT?♥

20 kommentarer

Siste innlegg