THINGS I WANT BUT CAN NOT BUY

// Innlegget inneholder adlinks.

Jeg blir litt møkklei meg selv nå, for jeg må lære meg å prioritere riktig med tiden. For å ikke snakke om å kanskje bytte ut vesken min med en håndkoffert slik at jeg kan ha med meg pcen hvor enn jeg drar. Jeg blogger faktisk bare når jeg er hjemme, siden jeg aldri har noen vesker/ bagger som er store nok til å få plass til den håpløse pcen min. På mandag tenkte jeg å ha god til hele dagen til å knipse bilder og gjøre meg klar til Oslo som jeg skulle til senere på kvelden, men så ble jeg spurt om jeg ville være med til Sverige en tur, og jeg vil liksom ikke gå glipp av noe så da ble det endringer i planene. Da jeg kom hjem fra Sverige hadde jeg knapt med tid til å fikse meg, og den gode tiden var looong gone. Jeg ble litt senere enn jeg hadde forventet i går, sånn går det da man har det alt for gøy. Heldigvis er hele morgendagen booket til å knipse bilder ute så lenge det ikke er dårlig vær, og noen kan stille opp som fotograf (heh). Jeg har en jakke jeg gjerne vil vise dere, som jeg har brukt flere ganger – men den er så fin at jeg må vise den igjen.

Jeg har prøvd meg på litt shoppestopp den siste tiden siden jeg må spare til USA turen jeg skal på i juni. Så å ta turen innom nettbutikker er det dummeste jeg kunne gjort nå som det passer dårlig å få lyst på mye fint. Jeg fant faktisk alt for mye fint denne gangen…

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

Hva synes dere om produktene & har du hatt shoppestopp noen gang – hvordan gikk det?♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg