DEN PERFEKTE DETALJ

Klokken var nøyaktig 13:49 og jeg forstod at jeg hadde kastet bort en god del av dagen min til ingenting allerede. Det fortsatte i en god tid før jeg 4 timer senere endelig bestemte meg for å komme meg ned på treningsenteret for å gjøre NOE ut av dagen. Jeg har en tendens til å bare bli liggende i sengen hvis jeg har null planer, og overraskende nok går de timene i sengen så fort at det brått er kveld. Så at jeg la ut snapchat av at jeg vurderte trening, det var den motivasjonen jeg trengte – igjen. Mange mente det var helg og at det var bare tull å trene, mens fitnessfolka selvfølgelig prøvde så godt de kunne for å motivere meg. De vant jo egentlig?? Det er ikke ofte jeg trener på en fredda, men i dag overrasket jeg meg selv med en økt.

Det er sånne dager her det bare er heaven on earth. Når du ser ut som en spøkelse med fett hår og kviser på de verste stedene og du plutselig finner upubliserte bilder. Der ga jeg meg selv en klapp på skulderen og sa takk madde. Jeg tok disse bildene på mandagen før jeg aldri kom så langt som å blogge, og da er det jo kjekt å vise de nå! Nyeste klokken min selv om den ikke er sååå ny, men gaaaad – de detaljene som er på denne klokken går igjen i flere av de andre jeg eier. Men er det rart sier bare jeg. Jeg elsker denne klokken, og dette er ikke første klokken fra Triwa heller.

Hvis dere finner noe fint på hjemmesiden deres, fikk jeg en rabattkode i sammenheng med instagramen min. Så bruk Madeleine15 og få 15% rabatt på alt fra Triwa frem til 15.mars♥

Hva synes dere om klokken & hva har dere gjort i dag?♥

12 kommentarer
    1. Har hatt planer om å trene de 3 siste dagene, men ikke kommet meg dit enda. Send gjere over litt motivasjon!
      Synes forresten det var litt “fint” om man kan si det, å lese at du også har dager hvor alt bare føles feil og man helst ser en annen vei når man går forbi speilet. Følger deg på Snapchat, insta og på bloggen og har aldri i mitt liv sett ett bilde der du ikke tar deg bra ut og ansiktet ikke er flawless og håret ikke er on-point. Var så sikker på at du var det nærmeste perfeksjon ett menneske kan komme. Så takk for at du gjorde deg selv litt mer menneskelig.
      Digger deg virkelig og det at du har blitt mer personlig på bloggen gjør bare at jeg digger deg enda mer. Takk for at du er du og at du fortsatt skriver den eneste bloggen jeg faktisk gleder meg til å lese uansett hva du skriver om. Du er fantastisk.
      (Sorry for rotete kommentar og dårlige forklaringer)

    2. Kjempefin klokke. Så deg på Majorstuen akkurat 🙂 Like pen i virkeligheten er du <3 Og det håret!! 😀 Fargen, lengden og alt er perfekt. :))

    3. Dreamofstyle: Jeg sliter med akkurat det samme selv!!! Men denne klokken kan du stille inn, og så er størrelsen på uret “lite” nok for håndleddet mitt, så jeg elsker den 😀

    4. W: Haha off, I feel ya for å si det sånn… Jeg har null motivasjon, så ved å si til andre at jeg vurderer trening gjør sånn at jeg har lyst til å bevise at jeg faktisk gjorde det 😀

      Og jeg setter SÅ pris på denne kommentaren faktisk, for jeg har følt det sånn på andre bloggere eller offentlige personer. Alt ser liksom så perfekt ut, og jeg skjønner jo at man ikke vil legge ut bilder på dårlige dager. Men å skrive litt om at man faktisk føler seg shitty, det setter jeg pris på. Så kjære deg; Tusen hjertelig takk for at du skrev det her, det var godt å lese haha <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg