ANTREKK: NIKE LOGO

Du Madde du Madde…. På lørdag skulle jeg sove over i Oslo hos Ingvild, siden vi skulle på et vors før alle skulle ut på byen. Jeg er så forbanna dårlig på å pakke med meg ting til sleepover, og spesielt om det er litt langt unna fra meg. Det endte derfor opp med at jeg tok med meg en trillekoffert. Og ja, den var faktisk stappfull av klær, dilldall og pcen min. Jeg vet ikke hvordan jeg klarer det, men det er nesten flaut at jeg må ha med en koffert på overnatting. Vi hadde begge fri hele dagen, så da bestemte vi oss like greit for å gjøre litt ut av den. Da møttes vi litt tidligere for å ha god tid til å titte litt, spise god mat og bare være sammen fordi vi ikke har muligheten til det så veldig ofte. Det er alltid like koselig å være med den dama der. Jeg håper ikke det bare var meg som synes det, men i går var det bikkjekaldt i Oslo. Likevel var jeg fast bestemt på å ta antrekksbilder i kulda nok en gang, og i går var det så kaldt at det ble begrenset med hvilke bilder jeg kunne bruke. Jeg anstrengte meg så sykt på mange av bildene for å ikke fryse ihjel, at jeg så helt kald ut i blikket og nei vettu hva… Gi meg sommer!!!!!!

Gårsdagen var kort sagt et eventyr jeg bare ikke ville skulle ta slutt. Jeg hadde det så gøy og kvelden ble bare bedre og bedre. I går var bra, i dag var ikke bra for å si det sånn… Men jentene ordnet i stand til DEN koselige frokosten og den tror jeg vi alle hadde ekstremt godt av.

Jakke fra Vila // T-skjorte fra Nike // Bukse fra TopShop // Sko fra Skoringen // Veske fra Calvin Klein // Koffert fra River Island // Choker fra Asos

Hva synes dere & har dere hatt en fin helg?♥

18 kommentarer

Siste innlegg