ABOUT LAST NIGHT

Jeg kom hjem fra Oslo i går, og bare 1 time etter jeg er hjemme så ringer det på døra. Brått blir jeg ropt ned og hører dette “Madeleine, det er blomster til deg”. Og hva svarer jeg til det mens jeg sitter på rommet mitt “Haha lol”. Men jeg går ned, og der er det en bukett til meg som er pent pakket inn og jeg skjønner ingenting. Jeg åpner buketten, og inni den ligger det en bamse og røde roser med en kort hvor det står ” Happy Valentine. Från en beundrare!”. Eneste jeg tenkte de første sekundene var om denne personen var svensk? Eller om den ansatte i blomstebutikken, som leverte buketten på døra var svensk. Jeg stod vel og tittet på rosene i 10 minutter før jeg gjorde noe som helst annet. Så mange tanker i hodet på så kort tid. Hvordan har jeg fortjent en så koselig gest som dette her? Og enda viktigere, hvem er min hemmelige beundrer?

Jeg trodde ikke jeg var fan av slike klissete greier som bamser og roser, men å faktisk bli overrasket med dette – det gjorde fart på sakene si. Jeg hater at jeg ikke enda vet hvem dette er, jeg vil bare si så STOR takk for at du gjorde dagen min enda bedre. Så kjære hemmelige beundrer; Jeg utfordrer deg til å faktisk stå frem, jeg er så nysgjerrig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg snart.

Roser er røde, fioler er blå.

Min kjære beundrer, stå frem nå.

Hvor koselig er ikke dette?!♥

6 kommentarer

Siste innlegg