HOODIE KINDA DAY

Jeg trenger snart en ekstra hylle i klesskapet til flere hoodies, fordi nå begynner det virkelig å ta plass her i gården. Det høres kanskje litt negativt ut, men jeg? Jeg elsker hettegenserne mine overalt på jord. Hvis dere lurer på hvorfor jeg noen ganger ikke har antrekksbilder på bloggen, så er det fordi jeg har gått i samme hettegenseren i flere dager. Til og med kanskje fått noen matrester på seg, but heeey – det stopper ikke meg fra å gå rundt i favoritten. Jeg har multitasket til de grader i dag, knipset bilder til 2 forskjellige innlegg og knipset noen ekstra bilder som skal ut på IG om noen dager. Så akkurat nå er jeg møkklei av å se på meg selv på bilder og å ha et sterkt lys fra pcen som lyser opp hele ansiktet mitt. Det skal bli så deilig å lukke den pcen snart, men jeg har fremdeles noen ting å gjøre før jeg kan si adios.

Av alle steder jeg kunne knipset bilder, så endte jeg opp i stua for å vise frem den nye leppestiften min fra Inglot. Jeg klarte å miste den andre favoritten min for 1 uke siden ca, så takk og lov for at jeg raskt fant en ny favoritt derfra. Denne er litt mer nude, kan minne veldig om Velvet Teddy fra MAC – som jeg nå ikke bruker mer. Inglot er ikke testet på dyr, og det gjør meg litt glad å kunne fronte en ny favoritt sånn sett. Kanskje dere vil like den like mye som det jeg gjør? Denne heter HD Lip Tint Matte nr 17, and I reeeeeeeally love it.

Hettegenseren er fra Topshop til dere som lurer.

Likte dere leppestiften?♥

18 kommentarer

Siste innlegg