SUMMER / STREET INSPIRED SHOOT BY CHRISTINE KOFSTADMOEN

Hvis det er en ting jeg beundrer og setter pris på av de som knipser bilder av meg, så er det faktisk at de jobber så raskt med å redigere ferdig bildene. For meg kunne det gjerne tatt èn uke eller mer, men å få bildene så fort etter en shoot – det er kjempegøy! En annen ting er at personer faktisk vil ta bilder av meg, det gir meg litt bakoversveis først, men så får jeg bena ned på jorda igjen haha. Jeg synes det er så gøy, og er alltid noe jeg takker ja til. Denne gangen var det litt ekstra gøy, med tanke på at hun trengte å fylle opp fotografportefolien sin. Da føler jeg at det blir litt mer som en jobb, enn bare noe for gøy siden jeg hjelper hun og hun hjelper meg kinda. Etter shooten så har vi allerede begynt å tenke ut en ny shoot vi skal ha når det blir litt varmere ute, så det ser jeg veldig frem til. Vi gjorde som sagt en litt sommer/ street inspired shoot på onsdagen, og jeg tenkte å vise dere resultatet av bildene nå. Ikke glem å sjekk ut kontoen hennes på Instagram @christinekofstadmoen for flere supre bilder knipset av hun♥

Hva synes dere om bildene?♥

29 kommentarer

Siste innlegg