PURPLE HOODIE

I dag har jeg fri fra Urban, men likevel må jeg ikke glemme at jeg skal jobbe på Urban Storo i morgen. Derfor slår jeg to fluer i en smekk og overnatter i Oslo i kveld, så det ikke blir den lange veien inn for meg i morgen. Da kan jeg også sove litt lenger, jeg som er så sinnsykt glad i å sove og strekke meg på morgenen. Det var så gøy forrige gang jeg jobbet der, at jeg gleder meg skikkelig til i morgen! Jeg drar innover til Oslo rundt kl16, og får da god tid til å rusle rundt og bare kose meg før det er bedtime. Jeg jobber litt denne uken, men skal prøve å knipse bilder osv slik at det ikke blir noen bloggfrie dager siden det ble det forrige uke. Jeg ser at jeg har litt å ta igjen nå, haha.

Jeg hentet en pakke på Posten fra Junkyard i går, og jeg har så mye fint jeg gleder meg til å vise dere fremover. Nå har jeg også ryddet mer plass til noe hoodies i klesskapet mitt, så jeg er veldig fornøyd med den godbiten jeg har fått tak i fra XX-XY. Lillafargen er så unik, og sånne farger er noe jeg blir helt obsessed med når jeg først har funnet dem. Jeg har denne hoodien i 3 andre farger, så det sier litt om hvor fornøyd jeg er med hettegenserne. De er litt oversized og da synes jeg det er enda kulere med bomber til og lange plaine kåper. Jeg har tatt min i størrelse small, og likevel er de ganske lange og baggy.

Genseren er sponset og den finner du her. Den er på 30% nå – samme med resten fra XX-XY!

Var den ikke fin?♥

6 kommentarer

Siste innlegg