VBLOG – CHECK

Til dere som følger meg på Snapchat, så har dere fått med dere at jeg endelig fikk filmet inn til videobloggen jeg tidligere slet med. Jeg måtte gjøre det på en litt vanskelig måte, siden det ikke fungerte via Olympus appen slik at jeg kunne se meg selv på skjermen. Jeg gikk da fram og tilbake sikkert 50 ganger for å se hva jeg fikk filmet av meg selv, og om jeg stod midt på. Det tok litt lenger tid enn det kanskje kunne tatt om jeg skjønte litt mer av dette kameraet, men video ble det og jeg er så sykt stolt over å ha filmet min første videoblogg på over 4 år. Jeg måtte slette så sinnsykt mange klipp fordi jeg slet med hva jeg skulle si. Faktisk overraskende hvor nervøs jeg fremdeles kan bli foran et kamera så fort det gjelder filming. Men er det en vanelig fotoshoot, da er det null stress. Det er vel bare det presset på at jeg ikke vil skuffe dere, men samtidig så må jeg varme opp igjen tror jeg før jeg blir avslappet foran kameraet.

Videobloggen vil komme ut på bloggen neste uke siden den er sendt inn til godkjenning som tar litt tid. Jeg skal oppdatere dere så fort jeg har fått tilbakemelding på videoen, slik at dere vet hvilken dag den kommer ut på bloggen.

Hva tror dere jeg har laget en videoblogg om?♥

10 kommentarer

Siste innlegg