ANTREKK: GREEN LEATHER JACKET

Jeg har seriøst elsket den uka her selvom jeg ikke har hatt noe særlig å gjøre. Men det har gitt rom for å lage planer, og det var vært så mye energi på meg den siste tiden så jeg har derfor gjort noe med det. Jeg har trent flere ganger denne uka her, samt gått turer med jentene mine og mamsen. Passe fornøyd med at jeg har gjort dette på kort tid, for i dag kom drittværet tilbake. Nesten litt kjipt da jeg hadde tenkt til å skrive litt om hvor vårfølelse jeg har fått den siste tiden, for akkurat nå forsvant den fryktelig fort etter å ha sett ut av vinduet mitt.

Temperaturen i går var så perfekt at jeg kunne ta frem skinnjakkene mine igjen!! Jeg har kun to stykker, så jeg har lagt en liten plan til meg selv om at jeg skal skaffe meg enten en svart basic skinnjakke til våren eller gå litt bananas og kjøre på med en som er ganske rød. Jeg synes virkelig alle burde ha minst èn svart skinnjakke i garderoben sin, så det er nesten litt irriterende at jeg ikke har det selv. Likevel får jeg si meg veldig fornøyd med den grønne og brune jeg har. Unike er dem, og det er ikke skinnjakker man finner hvor som helst. Den grønne skinnjakken jeg hadde på meg i går kjøpte jeg mens jeg var i London i fjor, det tok meg omtrent 2 minutter før jeg forstod at jeg kom til å angre hvis jeg ikke kjøpte den. Sånne ting kaller jeg kjærlighet ved første blikk, så JA – jeg tror på dette.

Jakke fra Stradivarius // T-skjorte fra BikBok // Bukse fra TopShop // Sko fra NLY // Solbriller fra Quay

Hva synes dere?♥

21 kommentarer

Siste innlegg