WANTIES FROM NELLY

// Innlegget inneholder adlinks.

Dagen min startet nøyaktig 08:00 i dag, og det tok ikke lang tid før noen av vennene mine sendte meg snap og spurte hvorfor jeg var oppe så tidlig. Det sier litt om hvor lenge jeg pleier å sove til ellers, haha. Jeg bare elsker å ligge lenge i sengen, våkne, sovne og slappe av helt til jeg virkelig må stå opp. Grunnen til at jeg stod opp tidlig var fordi jeg skulle ha et Skypemøte, men det var litt tekniske feil som gjorde at det ble flyttet til fredag. Så jeg er veldig spent, og gleder meg til å fortelle om dette litt senere i april.

Jeg var hos Martina, sammen med Camilla og Ida i går for å sette opp en budsjett på den lange turen vi skal på nå i sommer. Å dra til New York, Miami, Bahamas og Orlando vet vi ikke blir billig – så det er viktig å sette av nok, og det tror jeg vi har klart å planlegge nå. Det er derfor shoppestopp frem til jeg reiser i juni, men likevel må jeg bare kunne kose meg med å se litt goodies fra Nelly. Det skader jo ikke, men om man blir fristet til å kjøpe? Heh, gjett om. Gruer meg til da alle sommernyhetene kommer inn, da blir det vanskelig å holde fingrene fra fatet tror jeg.

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

Hva synes dere?♥

13 kommentarer

Siste innlegg