SHOOTING DAY

I dag var det opp litt tidlig for å gjøre alt ting klart til en fotoshoot i Oslo med en veldig søt jente. Det hele startet med at jeg ble kontaktet på Instagram og ble spurt om jeg ville shoote en gang, og det kommer vel ikke som noen sjokk at man sier ja da. Feeden hennes var amaaazing og man ser lett at denne dama tar bra bilder. Så man utnytter denne muligheten når den først dukker opp! Vi begge kunne denne uken, og da ble det fort avtalt dag og klokkeslett. Jeg pakket med meg litt diverse ting i håndkofferten og før jeg visste ordet av det var shooten allerede godt i gang. Vi fant mange kule locations og sørget derfor å ta mest mulige bilder før vi gikk videre til neste. Det var såå koselig og fint vær i Oslo i dag, at det hjalp veldig på å holde varmen i kroppen med tanke på at vi shootet ute. Jeg gleder meg skikkelig til å se bildene, men også se hvordan bildene av hun ble siden jeg spurte om jeg skulle ta noen av henne òg. Det var så kult der vi knipset noen av bildene, at der var det ikke bare jeg som skulle være modellen si. Er det èn ting jeg eeelsker å skryte av, så er det at jeg tar så sjukt kule bilder av folk at jeg sjokkerer meg selv noen ganger. Nesten så man blir mer ivrig å se resultatet av dem, enn de av deg selv.

Fikk knipset noen raske bilder av det ene stedet vi shootet på med mitt eget, men det kan ikke måle seg med de andre bildene vi tok. Sjekk gjerne ut profilen hennes på Instagram @photographybysiri.

Den søte bomberjakken er sponset & den finner du her.

Hva har du gjort i dag?♥

9 kommentarer

Siste innlegg