LEKTER’N

Det er rart hvor mye fint vær kan påvirke humøret mitt for tiden, men jeg elsker det. Jeg hadde ett møte i Oslo i går med Side2, som jeg nevnte tidligere på bloggen. Vi hadde litt tekniske problemer forrige gang, så derfor gjorde vi det litt enklere slik at jeg heller dro inn til Oslo for å få det gjort ordentlig enn over et Skypemøte. Jeg gleder meg som bare pokker til å fortelle hva jeg skal nå i april, så jeg går rundt og bare venter på når jeg kan få grønt lys så jeg kan dele det med dere! Jeg kan røpe litt da, og det er at jeg skal reise nå i slutten av denne måneden, og dette stedet har jeg alltid hatt lyst til å dra til.

Etter møtet med Side2 var det stekende sol og seriøst 18 grader ute, og da passet det helt perfekt til mine neste avtaler den dagen. Jeg skulle nemlig spise på bryggen med flotte Nora. Vi har snakket sammen så lenge, men aldri møttes før vi til slutt bare fikk ut fingeren og endelig fikk tid til det. Jeg er så glad for at vi endelig fikk gjort det! Været kunne virkelig ikke blitt bedre i går, så planen våres var å spise på Lekter’n og bare kose oss masse med god mat og drikke. Det var trossalt fredag i går, så litt god drikke måtte vi unne oss på en så fin dag. Gleder meg allerede til neste gang vi finner på noe sprell♥

Forresten så har Junkyard fått påfyll av Thrasher nå, så sjekk det ut før det er utsolgt HER.

Så det ikke koselig ut?♥

6 kommentarer
    1. Ser kjempe koselig ut og du ser fab ut! 😀 Jeg var også der på fredag faktisk, synd jeg ikke såg deg! Hadde vært kjekt å hilse på deg ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg