LØRDAGSKOS

Vinneren av junkyardkonkurransen er: Karina. Gratulerer så mye! Du vil bli kontaktet veldig snart♥


Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en helg uten planer, og det er så merkelig. For jeg husker at jeg alltid før hadde helger ledig hvor jeg bare var hjemme, kjedet meg og så på filmer til jeg var drittlei. Jeg er med andre ord veldig glad for at det har forandret seg, selvom det alltid er koselig med slike kvelder. Men når man blir bedt over på grilling og hygge med venner, da er det få ting som kan få meg til å bli hjemme. Det ble derfor raskt en tur på butikken for å handle inn alt vi trengte, deretter var det musikk og meget etterlengtet grillmat som stod på menyen. Det har som sagt vært så supert vær ute, at å få muligheten til å grille tidlig i april – det er jo bare helt sykt. Da det begynte å nærme seg kveld, så ville man liksom ikke helt ende kvelden og det ble derfor lagt nye planer om å dra ut på byen og fortsette moroa der. Og jeg skal si dere en ting; Jeg skal ALDRI dra ut med t-skjorte, hettegenser og olajakke igjen. Svettet som bare pokker ute på dansegulvet, og dere vet oss jenter, man nekter å ta av seg plagg når antrekket er on fleek med absolutt alt på. Så dere kan bare gjette hvor mange pauser jeg tok fra dansegulvet, før jeg var ute der igjen haha.

Nå har jeg blitt helt hekta på en ny serie som heter 13 Reasons Why, og skal nå sette på enda en episode. Jeg klarer ikke å stoppe for jeg er så sykt nysgjerrig av meg…

Hva har du gjort i helgen?♥

9 kommentarer

Siste innlegg