FOOD COMA

Denne dagen har vært langt bedre enn hva jeg trodde den skulle bli. Det startet med at jeg har våknet alt for mange ganger i natt og ikke klart å sovne igjen, før mye senere. Det resulterte til at jeg ikke våknet før klokken var over 11 og jeg følte meg automatisk uvel. Da tok jeg en lang dusj før jeg avtalte å henge med Ida selvom vi ikke visste hva vi kom til å gjøre. Det endte med at vi startet dagen med skifting av hjul, deretter en iskaffe på Cafè Norli og så bestemte vi oss for å dra til Son. I byen vår så er det så få steder å spise at det som regel alltid blir de samme stedene vi spiser, det kan til tider bli kjedelig. Så da ble det å kjøre til Son for å ta oss en god middag der. Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg har blitt så sinnsykt dilla på hamburger ute på resturanter at det er vilt. Jeg husker ikke sist jeg spiste noe annet ute enn hamburger haha. Denne burgeren var så god at jeg ville få plass til mer, og da ble det å dra ned glidelåsen på buksa. Kanskje litt ufint å gjøre offentlig, men halloooo. Det er helt forferdelig å spise seg god og mett med høytlivsbukse som bare kveler magen din når du sitter. Du vet du har plass til mer, men pga buksa du har på så er det umulig. Da går man til andre løsninger!!

Senere på kvelden dro vi hjem til meg og lagde skikkelig god middag, pluss at vi kjørte på med en mini spaday. Jeg har spist så mye god mat i dag at jeg er i matkoma nå, eneste jeg gleder meg til nå er å legge meg i sengen og høre på musikk til jeg sovner.

Hoodien er sponset & den finner du her.

Hvordan har din dag vært?♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg