NEW IN

Nok et mirakel har skjedd i livet mitt den siste tiden og det var at jeg stod opp klokken 07:00 VALGFRITT for å trene i dag. Jeg skjønner ikke hva som skjer noen ganger, men jeg går fra å være verdens lateste mennesket til å ville være den mest sporty dama på 1,2,3. Jeg trente styrke med Ida i dag og vi fikk virkelig kjørt oss på de nye maskinene som har kommet inn. Det er de med trapper, og de har jeg et hat/ elsk forhold til. Mens vi gikk bortover mot dem sa jeg til Ida at det føltes ut som om jeg skulle møte fienden min nå. Jeg klarte kun 10 minutter forrige gang jeg gikk på den, mens i dag hadde vi et mål om å klare 30 minutter. Så det er store forskjeller, og det resulterte til masse svette. De siste minuttene ble jeg nesten sur fordi jeg var så sliten, men jeg nektet å gi opp og det var så sykt deilig å gjennomføre det. Vi har lovet hverandre om å trene 3 ganger i uka frem til vi drar på ferie i sommer og det løftet der kan bli hardt.

Jeg har en kjapp tur innom BikBok i går og plutselig fikk jeg øyet på noen enkle vesker som bare skrek “kjøp meg”. Det endte opp med at jeg dro tilbake i dag og kjøpte en av veskene. Jeg har jo en Calvin Klein veske som er favoritten, men stoffet på den er så ræva at det er slitt som fy og ikke går ann å få bort. Derfor måtte jeg skaffe meg en ny en som går til alle farger, og da ble det denne. Kjempebillig og det tror jeg lommeboken min ble glad for.

Hva synes dere om vesken?♥

15 kommentarer
    1. En så naturlig og pen jente som deg har jeg nesten ikke sett! Du er så utrolig flink til det du gjør, og personlig elsker jeg stilen din. Du er mitt stilikon.

    2. Wow, flink! 😀 Sånt skjer sjeldent meg. Jeg er evig lat med mindre jeg må på cheertrening. Siden det er en lagsport så føler jeg en ”plikt” til å møte opp. Always. Om det ikke hadde vært derfor så hadde jeg spist godteri og ligget i sengen for life hahahah.
      Forresten, sykt fin outfit <3

    3. Kan du kommentere saken om Didrik på tv2 hjelper deg? Dette er noe som har rammet svært mange, og det er snakk om langt flere enn de som deltok i programmet.

    4. Karro: Jeg har visst at han var svindler og det var en av MANGE grunner til at jeg ikke er sammen med han mer. Jeg hadde ingenting med det å gjøre, men jeg selv ble dratt inn i det pga russ ikke fikk tak i han og derfor gikk etter meg. Jeg ga dem derfor alle navn, adresser og telefonnr jeg satt på slik at de kunne få tak i han. Det han har gjort er helt sykt og jeg synes det er så jævlig deilig at folk endelig får se hvem han er, for han er en luring og den luringen var han mot meg også på andre måter.

    5. Malin: Jeg har visst om dette i snart 2 år når han begynte å lure folk, jeg vet mer enn hva folk flest tror og tilsvarende ting skjedde med Beachit. Men der var det at han svindlet meg, og ikke andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg