BOTANISK HAGE

Etter helgens festligheter så har det resultert til at jeg begynner å bli litt dårlig. Men jeg har meg selv å takke når jeg fokuserer mer på antrekket, og ikke det at jeg faktisk skal holde meg varm i tillegg. Sånn har jeg alltid vært, selv da jeg var mindre nektet jeg å gå med vintersko – jeg ville ha på sneakers fordi jeg digget dem. Har jeg skaffet meg noen vintersko enda? Jeg har ett par som er foret, og de er jeg sykt stolte av, haha. Tilbake til helgen, før jeg jeg snakker meg bort fra det jeg egentlig blogger om; På fredag var jeg i familiebursdag, og dette er alltid like koselig når man ikke ellers ikke ser hverandre så ofte. Man har alltid så vannvittig mye å prate om, at de timene man er der nesten ikke er nok. Lørdagen var derimot en liten kontrast til fredagen som var veldig rolig. Jeg var bedt på en innflyttningsfest i Oslo, og jeg tror faktisk det er en av de kuleste kveldene jeg har hatt ute på byen der. Bedre enn det kan det vel egentlig ikke bli!

Dagen derpå kommer selvfølgelig spørsmålet om man er fyllesyk, den hangoveren slo meg da det nærmet seg ettermiddag. Likevel var noen av oss freshe nok til å ta turen bort til den botaniske hagen. Det var faktisk veldig random, for jeg nevnte det tidligere på lørdagen at jeg en gang ville dit. Og brått ble det planen på søndagen, og der var det så mye fint å se på. Mangel på energien gjorde vel besøket litt kortere, men jeg vet jeg skal tilbake dit og gjett om det skal knipses mer bilder da.

Har du besøkt Botantisk hage før?♥

13 kommentarer

Siste innlegg