SHOOT BY SIRI

Jeg har endelig fått bildene som jeg var og shootet i starten av april da jeg var i Oslo. Begge har vært så opptatte med sitt at det har gått litt i glemmeboksen. Men nå som jeg ellers ikke har god tid til å blogge da dagene består at jobbing på Urban, kan det vel være litt greit å vise hvordan resultatet av noen bildene ble! Vi vandret litt rundt på forskjellige locations for å bare se hva som kunne passe til bildene hun hadde i tankene. Vi startet ved undergrunnen og jobbet oss oppover etterhvert haha. Vi gikk for en litt naturlig look på sminken, og lot heller fokuset være litt mer på klærne – i don’t mind that. Jeg ble så stoka på kameraet hennes at jeg har begynt å vurderte det sterkt selv nå. Bare tanken på hvor god kvalitet det blir på bildene og den automatiske blurringen som skjer i bildet er akkurat det jeg leter etter. Likevel har jeg et budsjett jeg må følge i sommer så nytt kamera blir det ikke, men det er lov til å drømme litt! En annen ting også; Er det bare jeg som synes uansett hvilke bilder man tar i Oslo, så blir dem automatisk fine på grunn av alle de flotte bakgrunnene som finnes her? Hvis jeg bare vandrer rundt i Oslo’s gater får jeg så mange ideèr om steder det kunne blitt bra å ta bilder, nesten farlig. Det er absolutt en by jeg håper at jeg kommer til å se mer til fremover.

Nå er dessverre matpausen min over, så nå må jeg tilbake på jobb – ha en fin dag♥

Hva synes dere om bildene?♥

25 kommentarer

Siste innlegg