LAST NIGHT

Rett etter at jeg ble ferdig på Urban Ski, var Martina så snill at hun kom og hentet meg på jobben slik at jeg ikke trengte å stresse sånn. Jeg var nemlig bedt på grillkos og vors hos hun i går. Så får å spare meg for mest tid, dro jeg rett til hun og hadde med meg alt jeg hadde levd i den siste uka. Jeg var egentlig veldig sliten og hadde kanskje trengt å ta kvelden tidlig, men jeg klarer ikke å takke nei til det sosiale. Jeg er så redd for å gå glipp av noe at jeg heller sliter meg helt ut, enn å bli værende hjemme. Det ligger også litt bak akkurat dette. Nemlig fordi jeg lovte meg selv å bli et ja-mennesket i 2016, og det er et av de beste valgene jeg har tatt i hele mitt liv. Ting jeg vanligvis hadde backet ut av, har jeg sagt ja til og jeg har ikke angret et sekund på den avgjørelsen.

Å endelig være hjemme igjen passet meg veldig bra akkurat nå. Jeg skjønte raskt at jeg ikke kan ha en høy stilling ved siden av bloggen, for det sliter mer på meg enn det jeg trodde. Likevel er jeg superglad over at jeg stilte opp alt jeg kunne den uka her, det gjør at jeg med god samvittighet skal spise masse godis i kveld og se på film.

11 kommentarer

Siste innlegg