FRESH YOUR HAIR UP

// I samarbeid med got2b.

For et par uker siden befant jeg meg på jobb i Berlin i samarbeid med got2b. Jeg har aldri vært på en så suksessfull reise før, og tanken på at jeg fikk dette tilbudet gjennom bloggen min er helt utrolig. Da fikk jeg følelsen av at jeg hadde gjort noe bra, noe bra nok. Det var lange dager, men med så mye moro at jeg vil oppleve det en gang til. Med så mye på agendaen var det lite tid til å dusje, gjøre alt av hår og sminke på nytt igjen. Derfor testet jeg ut en dry shampoo fra got2b som jeg fikk under oppholdet der og den reddet stort sett dagen min fra et hårkaos.

Med mye vind i håret og en litt svett panne, var ikke håret mitt good to go da vi hadde ca 1 time på oss før vi skulle ut og spise. Da brukte jeg Fresh it Up sprayen som gir deg volum og luftig hår på flekken, i tillegg til at det holdt hele kvelden så jeg følte meg fresh på håret. Den gjør ikke håret stivt, og noe jeg har opplevd med tidligere dry shampoo er at det gjør håret ditt hvitt/ grått på grunn av pulveret som er i sprayen. Dette skjer ikke med dette produktet, så derfor ble jeg positivt overrasket over hvor god den var. Den lukter så godt at jeg faktisk kunne hatt denne som en bodymist, haha.

Den er veldig lett å bruke, men likevel greit å informere dere om hvordan den gir best resultat:

♦ Rist flasken godt før bruk. Spray den på tørt hår og hold sprayen ca 20 cm unna håret. Deretter løfter du opp deler av håret for å spraye ned i hårrøttene. Massèr gjerne hodebunnen i noen sekunder før du avslutter med å gre igjennom håret.

Min begynner å bli tom nå, så det sier litt om hvor mye jeg har brukt den etter jeg kom hjem fra Berlin.

Akkurat nå kan du få disse produktene billigere på Sparkjøp hvis du trykker på denne linken her

 

3 kommentarer
    1. Hege Kristin: Jeg har faktisk vært skikkelig dårlig på å prøve ut sånt, og det er fordi det bare alltid har gjort håret mitt stygt. Men denne gangen ble jeg faktisk ganske så fornøyd! 😀 Kanskje jeg burde prøve ut den du har bare for gøy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg