LUNCH DATE

På fredagen dro jeg ned til Mikrobryggeriet med jentene for å spise middag der. Vi har faktisk aldri spist her, kun vært her på quizkvelder og andre anledninger. Så vi skulle egentlig et annet sted, men i det vi gikk nedover sa Ida random “vi har aldri spist på mikroen, de har jo mat der?”. Da var jeg egentlig solgt med en gang, og da ble det der vi satte oss. Det er faktisk et av de beste stedene i Moss jeg har spist med tanke på hvor mye mat du får for en god pris. Det sjokkerer vel ingen at jeg gikk for biff og baktpotet heh.. Jeg har et lite problem med å velge andre ting på menyen så fort jeg spotter at det står potet et sted. Mange forstår ikke min kjærlighet for poteter, men det blåser jeg i fordi poteter er best og sånn er det bare. Veronica som har vært ute å reist i en all evighet har endelig kommet tilbake og det var godt å se igjen det ansiktet der. Det er så sjeldent vi ses, så man har så sykt mye å snakke om siden hun har gått glipp av mye under reisene. Men det er bare gøy for oss andre å ta en liten throwback til høydepunktene!

Nå sitter jeg og venter på at de 3 bakte potetene (hehe) mine skal bli klare så jeg kan sette på en film og kose meg. Jeg er passe sliten, så selvom det er fint vær ute er nok sengen best for sjelen akkurat nå.

Btw; Jeg skulle tilfeldig innom nettsiden til Side2 som jeg leser fast bare for å holde meg oppdatert på nyhetene, da jeg plutselig fikk sjokk. På Ukens girlcrush stod mitt navn (?!!?!), og det er noe av det koseligste jeg har lest på veldig lenge. Små gleder i hverdagen, men egentlig ganske stor for min del♥

19 kommentarer

Siste innlegg