RUSTIC DRESS

Jeg føler jeg aldri kommer meg lenger ut enn til døra, spesielt denne uken her. Det er bare så mye som foregår i bloggverden akkurat nå, at jeg føler meg litt låst til pcen – og det er ikke behagelig selv om jeg ikke kunne vært mer takknemlig. Starten av 2017 var ikke en god start for meg og bloggen, og jeg begynte å tro at dette kanskje var slutten på den lange bloggingen min faktisk. Den frykten ble så stor at den tok over meg og jeg stresset mer enn jeg burde. Men hvordan jeg taklet det var helt feil. Istedenfor å pushe meg fremover, stoppet jeg opp og der startet ubalansen. Jeg har kommet meg ut av den, endelig. Det har gitt resultater, muligheter og motivasjon som jeg trodde var borte. På kort tid har det skjedd mye bra, og det er mye mer i vente som jeg gleder meg til å dele.

Nå vil jeg dele en av mine nye samarbeidspartnere med dere; Na-kd!! Det er litt sprøtt, for jeg har lenge sett på klærne deres og misunnet andre kjente personer som har hatt collabs med dem. Endelig var det min tur til å bli kontaktet av dem, og nå sitter jeg med 8 nye sponsede produkter som jeg ikke kunne digget mer. Jeg har lagt ut absolutt alle plaggene på instastoryen min, mens min absolutt favoritt viser jeg dere her. Denne fargen er bare helt nydelig, samt den bohemske følelsen jeg får av den. Den skal uten tvil være med meg på reisen nå i juni!

Sjekker dere ut instagrammen min @madeleinepedersenn så ligger det en kode ute som vil gi dere 20%. Denne er gyldig i 48 timer, happy shopping!

13 kommentarer

Siste innlegg