OPPDRAG BRUK HUET

Du vet når folk sier til deg at det kanskje er lurt å måle først, men du bare tenker at du fikser det på egenhånd? Verste som kan skje er jo at du tar feil, og de andre sitter der og føler seg som kongen på haugen. Akkurat sånn er det nå. For noen dager tilbake bestilte jeg noen bilder og rammer som jeg tenkte å ha på rommet mitt. Jeg tenkte høyt for meg selv om hvor store bildene skulle være i høyde og i lengden, og tenkte umiddelbart at jeg hadde fått det til. Så kommer denne megasvære esken, og jeg har bare fullstendig bomma på størrelsene i forhold til hva jeg så for meg. Jeg har ikke en liten vegg å dekorere, og med alle disse bildene kunne jeg dekorert alle veggene mine for å si det sånn. Jeg har derfor lært etter denne gangen at neste gang jeg bestiller noe over nettet, da skal jeg faktisk måle for å ikke bomme så sinnsykt som jeg gjorde nå.

Jeg trenger en liten forandring på soverommet, en varm forandring. Jeg føler veggene mine på rommet er så kalde, og at de har mer å tilby enn svarte og hvite bilder som nå bare virker trist. Så nå gjenstår det verste som kunne skjedd meg – å faktisk finne plass til disse bildene på veggen. Det er som å løse et puslespill som ikke har et fasitsvar, så du bare står der og lurer på om dette er riktig eller galt. Jeg er en av de dårligste på å dekorere vegger, så nå gjelder det å bruke huet. Det verste som kunne skjedd er hvis det var bedre før forandringen, enn etter. For guds skyld ikke la det skje, haha.

Jeg sitter her med 12 bilder og ikke aner hva jeg skal gjøre nå, wish me good luck!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg