ANTREKK: DENIM SKIRT

Det å starte uken med å ha fri, og i tillegg ha pent vær – det er det lenge siden jeg har opplevd. Dette måtte derfor nytes kjapt som bare pokker, fordi man vet aldri når det dukker opp skyer og solen forsvinner. Dagen startet tidlig med å være med jentene på helsestasjonen for å ta siste dose med HPV, jeg har min siste dose i august og det skal bli så godt å være ferdig. Det var så godt og varmt at vi tok oss en rask tur ned på bryggen for å knipse litt bilder, og tror jeg har funnet ett nytt location for bilder!! Elsket bakgrunnen på bildene, og jeg er som regel ganske kresen på å finne steder å ta bilder. Det er fordi jeg er perfektsjonist og hater at det er for mye farger og ting som foregår bak meg. Samtidig som det noen ganger kan være kult, men ikke alltid det egner seg på bildene jeg ser for meg! Siden vi var såppas tidlig oppe i dag, og hadde så mye tid til overs så dro vi til Alby og spiste lunsj der. Det er så vannvittig pent og koselig der på sommeren, så det var godt å spise der i varmen igjen.

Jeg har vært så heldig og har fått tatt ut 3 av de nyeste denimskjørtene vi har fått inn på Urban, og bare sjekk hvor fint dette er! De andre to er minst like fine, men jeg tror faktisk dette er favoritten. For første gang på evigheter kunne jeg ha på denimskjørt og det har jeg savnet veldig. Det er en så basic look, så man kan egentlig bare style opp slike skjørt akkurat som man vil og det er kult uansett hva man ender opp med.

T-skjorte fra Vans // Skjørt fra Urban HER // Sko fra New Balance // Veske fra BikBok // Klokke fra Larsson&jennings

 

11 kommentarer
    1. Hvordan er skjørtene i størrelsen? Sliter med å finne denimskjørt som sitter fint og ikke strammer så mye over rumpe og lår. Elsker bloggen din forresten, du er så nydelig Madeleine!!

    2. Skikkelig teit splrsmål, men hvor ofte vasker du håret? Så du sa at du kun brukte hårstrikk mår håret var fett, så lurer på hvor ofte du vasker det ^^

    3. Anonym: Jeg vasker som regel håret annenhver dag – men noen ganger kan det gå flere dager i mellom hvor jeg bare dusjer kroppen fordi jeg ikke orker å ta alt håret hahaha..

    4. Cecilie: De er normale, men det er megastretch i dem – så jeg har opplevd at noen kunder går ned en størrelse i spesielt dette skjørtet jeg har på meg her. Mens de med knapper foran, de velger folk å bli værende i sin vanlige størrelse. Hvis du ikke ønsker et skjørt som strammer på bootyen og lårene tror jeg du kommer til å elske dette. Det var AKKURAT derfor jeg elsket dette mest. Lårene slipper å disse borti hverandre hele tiden så du slipper gnagsår der (been there done that).

      Forresten; Tusen tusen takk, blir så glad <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg