KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1500 KRONER

Jeg har aldri følt meg så mye som en rengjøringsdame som det jeg har gjort i dag. Fyfader så flink jeg har vært, og jeg har endelig gjort litt om på rommet mitt. For å være ærlig så tror jeg at jeg trengte en liiiiten forandring på rommet, bare så det henger med siden jeg også forandrer meg. Skammer meg ikke like mye nå over å se hvordan rommet mitt ser ut, for nå er jeg veldig fornøyd – endelig fått litt mer av Madeleine på veggene. Gleder meg til å vise dere det veldig snart!

Men nå skal jeg over til en annen morsom ting. Det er juni og hvor sykt er ikke det??? Jeg føler jeg er helt tom for sommerklær, som veldig mange andre gjør nå også. Så derfor kjører jeg i gang en ny konkurranse i samarbeid med Junkyard, hvor premien er et gavekort på 1500 kroner. Garantert litt nye sommerklær med dette for å si det sånn. Meld dere på så mange ganger dere ønsker, og som alltid – konkurransen er for the ladies and gentlemen♥

KONKURRANSE AVSLUTTET


 → Like facebooksiden til Junkyard
her.



→ Like facebooksiden til bloggen min
her.



→ Følge @junkyardnorge på Instagram.



→ Følge @madeleinepedersenn på Instagram.



→ Legge igjen mailen din i kommentarfeltet

486 kommentarer

Siste innlegg