SUNDAY X 2

Helgen har gått i ett, og det digger jeg ganske mye. Jeg hadde min siste vakt på lørdag før jeg også endelig kunne si at jeg har sommerferie. Jeg begynner å få ganske reisefeber nå, og kjenner at det kribler greit mye i magen. Kanskje litt stress som skyldes denne kriblingen i og med at jeg ikke har begynt å pakke enda. Jeg reiser om nøyaktig 4 dager, og kofferten er helt tom. Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer det, men jeg får meg bare ikke til å begynne å pakke. På grunn av at jeg har gjort så mye i helgen så har jeg så vidt rukket å være hjemme – det får være unnskyldningen min her. For rett etter jeg hadde stengt på lørdag, da var det raskt hjem for å skifte før jeg skulle på grillkos og vors med jentene. Dagen derpå som er selveste hangover dagen, da satt jeg på tog på vei inn til Oslo mens jeg synes det var et mirakel at jeg hadde klart å komme meg opp. Da var the gang og jeg ute for å få oss litt frisk luft, samt at vi stoppet innom et sted for å ta noen runder med dart før vi dro på Lille Saigon for å spise middag der.

Selv om vi har vært så heldige og fått en ekstra søndag denne gangen, så har jeg fått gjort mer enn det jeg hadde trodd. Dagen startet med et personalmøtet med Urban gjengen, og planen var egentlig å dra rett hjem etter det – men så måtte jeg ta parishjulet. Det gjorde at jeg misset toget mitt hjem, men heldigvis ble jeg kontaktet av en fan fra Snapchat som hadde lyst til å møte meg fort før neste toget gikk. Så jeg ble litt reddet der! Og så koselig som han var i tillegg, det gjør meg så glad.

Jeg lånte bort kameraet mitt denne helgen, så nå får dere nyte 4 bilder som er tatt med den nye mobba<3 Jeg får tilbake kameraet i morgen, så da blir det bedre bilder.

 

9 kommentarer

Siste innlegg