DE FEM MINUTTENE SOM GIKK INNPÅ MEG

Tid i Miami: Mandag 03:40

I dag, eller det blir egentlig i går med tanke på at jeg blogger midt på natten nå. Men uansett; Det var siste dagen våres i New York, og derfor ville vi oppleve det alle snakker om. Nemlig å oppleve den utrolige utsikten på Empire. Jeg har vært der èn gang før, og det var sent på kvelden med et utrolig lysshow som jeg liker å kalle det. Jeg har alltid hatt lyst til å oppleve den utsikten på dagen når solen skinner og man kan se absolutt alt, og det ble oppfylt i dag. Svetten rant nedover pannen, men shit å fantastisk det var å stå der oppe og bare se utover. Ikke minst å endelig være tilbake der! Klokken tikket og vi hadde ikke mye tid igjen før vi måtte komme oss innover til flyplassen rundt 16:00 tiden. Derfor tok vi en siste turisttur innom Grand Central Station, før vi begynte å gå tilbake til hotellet vårt. På veien tilbake gikk vi forbi en uteligger, og det var helt sprøtt. For plutselig fikk vi en feeling på at vi bare måtte stoppe opp og gi han litt penger. Det endte opp med at vi satt og pratet med han i 5 minutter, og på de 5 minuttene fortalte han så mye at jeg ikke klarte å holde masken lenger. Jeg begynte bokstaveligtalt å gråte, og det var mye på grunn av hva han har opplevd i gatene her i New York. At folk kan være så jævlige mot mennesker som ikke har så mye, det gjør meg kvalm. Jeg kan ikke forklare dere hvordan det var å prate med han, men det var bare så spesielt. Det påvirket meg kanskje mer enn hva jeg skulle ønske, men jeg er jo et mennesket med følelser og denne gangen ble det litt mye.

Flyet vårt til Miami var forsinket med flere timer, og det er grunnen til at jeg sitter og blogger midt på natten. Men nå er jeg kjempetrøtt og kjenner jeg er klar for å nyte 6 dager i Miami. Natta fra meg, og god morgen til dere♥

9 kommentarer

Siste innlegg