ANTREKK: RIVER ISLAND SUMMER LOOK

Tid i Miami: Onsdag 23:35

Kvelden i går ble fort endret til å gå fra turbuss til å ende opp på det sykeste utestedet her nede. Vi gikk rundt og tittet litt i gatene lenger nede her i området. Det skal hotellet ha skryt for, beliggenheten er helt utrolig her. Vi er rett ved alt, og så sentralt at det ikke tar lang tid til noen steder. Sparer oss for tid og krefter – hørtes lat ut, men det er fordi jeg er lat. Da vi hadde vært innom Dash butikken og stod utenfor bare for å tenke litt over hva vi skulle videre, stoppet det en fyr som begynte å prate med oss. Etter kort tid fikk vi med oss at han var promotør, og at han kunne få oss inn på utestedet LIV med VIP behandling og bord. Jeg tror vi alle fikk hakeslep da, for vi har snakket litt om at vi gjerne ville dratt på det utestedet her, og nå skjedde det brått. Derfor avlyste vi alt annet vi hadde på agendaen for å gjøre oss klare til en vill kveld med festing. Og etter å ha opplevd utelivet i Miami, må jeg bare si wow…. Uten tvil det beste jeg har opplevd hittil med utesteder og generelt stemningen. Det er faktisk crazy hvor mye det å bare være en jente kan gi deg.

Flaks for meg så knipset jeg noen bilder av antrekket mitt i går før jeg skiftet til festantrekk. Jeg må bare fortelle en kort historie om denne kjolen for det er litt funny. Jeg vurderte å ikke kjøpe denne SÅ mange ganger fordi jeg synes den var så stygg at den ble litt kul. Det er så mye jalla på den, at jeg til slutt tenkte “en gang kommer jeg vel til å få bruk for den”. Og den gangen ble i går.

Hele antrekket er fra River Island unntatt klokken som er fra Larsson & Jennings.

5 kommentarer

Siste innlegg