LAST DAY IN THE BAHAMAS

Tid på Bahamas: Lørdag 07:47

Det er så sprøtt å tenke på hvor fort dagene her nede har gått med tanke på at vi skulle være her i akkurat èn uke. Vi alle tenkte at det var her vi kom til å få mest tid til å bare slappe av, og at dagene ville gå sakte fordi vi ikke skulle noe spesielt. Det har vi derimot tatt helt feil av. Aldri har jeg opplevd at en uke har gått så fort som denne, og det tror jeg er fordi vi har hatt det så avslappende. Vi har storkost oss hver eneste dag, og alltid hatt noe å gjøre helt frem til det er kvelds. De siste dagene ble vi fort litt mer rastløs av å bare ligge i solen, og det tror jeg er fordi vi begynner å kjenne litt på at vi skal dra videre. Siste dagen på stranden var i går, og i hele dag har vi slappet av ved bassenget èn siste gang. I morgen er en ny dag, på et nytt sted og jeg kan ikke vente med å oppleve Orlando for første gang med jentene mine. Dette skal bli så bra vet jeg♥

Jeg er så uendelig glad for denne opplevelsen og oppholdet på Bahamas. Tenk at lille jenta for mange år siden sa at èn gang vil jeg reise til Bahamas, så skjedde det i en alder av 22 år. Drømmen ble en virkelighet, og det er ikke siste gangen jeg kommer til å besøke dette stedet. Herlighet for et flott sted.

Dette innlegget skulle blitt publisert i går, men nettet funket dessverre ikke – beklager så mye. Krysser alt jeg har for at nettet er bedre i Orlando!

6 kommentarer
    1. Hei vakre deg. Jeg er på jakt etter noen nette hvite femenine sneakers… og temkte kanskje jeg kan spørre en sneakers queensom deg om du har noen bra forslag? Kos deg masse på ferie.klem

    2. kath: Hei Kath!! Hmm, jeg synes Noodles i skinn fra Urban er ganske fine. Hvis ikke har vi også noen supre sko på Svean fra Commes de Play i skinn – unisex sko! Ellers ville jeg bare anbefalt deg om å ta en tur innom Urban for å se utvalget de har der – mange fine sneakers der men ikke såå mange i hvite dessverre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg