ANTREKK: ALL BLACK

Tid i Orlando: Tirsdag 11:53

Etter en dag i Universal Studios, så var vi ganske klare for en ny dag på den nye parken Volcano Bay. Dette er en badepark som har vært åpen i under 2 måneder hvis jeg ikke hørte feil av taxisjåføren, så det er splitter nytt og derfor fremdeles litt de trenger å forandre på. Ikke ment som negativt, men det var litt mye kaos i den parken og det er fullt forståelig siden det er såppass nytt. Vi fikk en klokke “Tabutabu” som vi skulle gå med hele dagen for å scanne inn hvilke sklier vi ville ta. De fleste skliene lå på en ventetid på ca 1 time, mens andre lå opp til nesten 3 timer. Det som var negativt her var at du kunne ikke ta andre sklier i mellomtiden uten av tiden på den sklien du scannet inn blir satt på pause. Så med andre ord; Tiden pauser for den sklien du står i kø for hvis du velger å gjøre noe annet i mellomtiden. Jeg skulle heller ønske at man kunne scanne inn alt man ville, så har man full oversikt på klokken om hvem man rekker og ikke rekker. For vi stod i kø for en sklie i 3 timer, og det er ikke såååå gøy med tanke på at man vil ta så sykt mye annet også. Men alt i alt så var det likevel kjempegøy da man først fikk tatt skliene, så det er absolutt noe jeg anbefaler til dere som elsker vannparker osv.

Parken ble stengt utover dagen fordi det var en storm på vei, så derfor dro Martina og jeg tilbake på hotellet for å dusje før vi dro til outleten nok en gang. Jeg fant den diggeste joggebuksa ever til 80 kroner så da ble den selvfølgelig med meg hjem den dagen. Jeg kan forresten ikke vente med å komme meg hjem til Norge for å kunne ordne håret mitt og ansiktet mitt ordentlig. Det er umulig i den fuktigheten her, haha.

T-skjorte fra Nike HER (sponset) // Shorts fra Dr.Denim HER (sponset) Sko fra Adidas // Solbriller fra Michael Kors // Belte fra H&M

6 kommentarer
    1. Guro: Den har jeg i størrelse 26, de er veldig normale i størrelsen. Jeg bestilte en størrelse større enn det jeg trenger bare så den ikke skulle bli så trang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg