STILLHETEN SOM BETYR SÅ MYE

Det har vært så utrolig mange flotte sommerkvelder her hjemme og jeg vil aldri at det skal ta slutt. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg, men jeg kjenner at jeg setter mye mer pris på ting – helt plutselig. Ikke engang vet jeg hva dette har kommet av, men jeg føler jeg blir fortere glad nå. At den minste ting gjør at jeg kan smile bredt, og at jeg tar øyeblikk mye mer til meg. Det slo meg veldig da jeg var ute på en båttur med her om dagen, og jeg bare tok meg selv i å ha det så utrolig koselig ute på vannet. Mens andre lo, danset og tullet, satt jeg på rumpa i noen sekunder og bare så på dem og smilte. Den stillheten der betyr så mye, for det er øyeblikket jeg tar meg selv i å være lykkelig der jeg er nå. Den følelsen er så spesiell, og den har jeg hatt mye i det siste. Den kvelden ute på båten, vi var der til sent på kvelden og avsluttet det hele med å grille i mørket før jeg dro hjemover.

Som jeg fortalte dere i går skulle jeg på en shoot i dag, og den gikk dritbra! Vi shootet med streetlook rundt i byen, og avsluttet det hele med en tropisk look ute i jungelen som jeg vil kalle det. Det var på Bygdøy, og vi skulle egentlig shoote på stranden. Men det begynte å regne, så da kjørte vi litt lenger ned og begynte å utforske steder hvor vi seriøst ble over 2 timer. Han jeg shootet med er helt vill på lys, og jeg må si jeg er skikkelig gira på å få disse bildene. Man fikk en så tropisk vibe på det stedet at dit vil jeg tilbake igjen en annen gang.

6 kommentarer
    1. Man kan virkelig se det på deg at du er lykkelig!❤️ Gleder meg til du viser oss bildene fra shooten, “teaseren” fra Snapchat sier meg at de ble megabra!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg