F L O W E R S.

Alt jeg gjør nå er å jobbe på Urban, men jeg har mye mer fri neste uke og det vil derfor bli bedre blogging da. Siden jeg har 2 jobber, kan jeg ikke blogge like bra hver eneste dag – og jeg bare håper dere forstår det. For akkurat sånn som det er på Urban nå, trenger de alle de kan få. Dere har garantert hørt om skyteepisoden som skjedde på Blå i Oslo denne lørdagen. Veldig mange fra Urban dro dit for å kose seg, jeg skulle egentlig blitt med men jeg var allerede bedt bort. I det skyteepisoden skjedde, så var det mange av våre som fortsatt var der. Noen så mer enn de skulle ønsket, andre tok det helt fint der og da, fram til nå. En reaksjon kan komme opptil 2-3 dager etter en slik hendelse, og nå trenger mange fri for å komme seg til rette igjen. Heldigvis ble ingen truffet av gjerningsmannen, og det er jeg så glad for♥

Jeg skal straks på jobb, og har derfor ikke all verdens med tid til å sitte på rumpa. Jeg fikser meg ikke en shiiit til jobben om dagen, så det er vel hovedgrunnen til hvorfor ansiktet mitt ikke er med på bildene under. Det er supersalg i butikken, så å svette med sminke i tillegg er ekkelt og da lar jeg sminken bli igjen i heima. Buksen jeg har på meg er den jeg kjøpte på Topshop, som jeg måtte opp 3 størrelser i. Den sitter kjempebra på bena, men i livet er den litt stor. Så da er det kjekt å bare style det litt opp med beltet, en liten ekstra detalj som spiller stor rolle. Jeg har forresten kjøpt meg to nye belter, og fargen på det ene er såå pent. Gleder meg til å vise dere det!

Btw; Hvis noen vet om en helt plain boyfriend jeans i svart eller grå så si ifra til meg asap!!

9 kommentarer
    1. Dr denim har en helt svart boyfriend jeans på zalando, eller så har de en som er litt “washedout” med hull i på Junkyard 😊
      Ha en fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg