SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Ville du tatt vippeextentions, hvorfor/hvorfor ikke?

– Absolutt ikke. Jeg sliter ikke med lengde på vippene, og synes da at det er bortkastet om jeg skal bruke penger på noe jeg allerede har fra før av.

Hvilken mascara bruker du?

– Jeg bruker Telescopic i gull, brukt den siden jeg gikk på ungdomsskolen og har testet mange fra den tid men denne er en av favorittene ved siden av Max Factor Masterpiece.

Favoritt utesteder å dra til?

– Åh, den er vanskelig fordi jeg ikke har vært på så mange forskjellige utesteder. Men av de jeg har vært på så blir det Stratos & Nini Beach. Men absolutt beste utestedet jeg noengang har opplevd er LIV i Miami.

Blir du ofte gjenkjent på gata?

– Jeg legger merke til at folk ser på meg og skjønner hvem jeg er, det kan både være hyggelig og uhyggelig fordi jeg ikke vet hva dem tenker. Ofte føles det ut som om de ser på meg med et bitchblikk og bare baksnakker, men det kan nok bare være meg som er paranoid. Derfor setter jeg mye mer pris på om folk faktisk vil slå av en prat med meg, enn å bare få noen blikk 🙂

Hvis du måtte gått i ett antrekk resten av livet, hva ville det vært?

– EASY! Den svarte chille joggebuksen min fra Flat Top. Fordi: Den funker både som chillebukse hjemme og som en mer stylet joggebukse. Overdelen derimot hadde vært en basic t-skjorte enten i svart eller hvit, min favoritt hettegenser fra Urban Classics over, og så klart Ultra Boost skoene.

Har du så lange øyevipper? eller bruker du serum e.l.? Synes vippene dine er kjempefine!

– Åhh, tusen tusen takk!!! Jeg har faktisk naturlige lange vipper, men jeg har perioder de er veldig korte også. Så her gjelder det å behandle vippene godt, og aldri sove med mascara på. Jeg har kjempelyst til å prøve ut et serum bare for gøy, så hvis noen har noen anbefalinger her, så gi meg en update.

Beskriv drømmemannen.

– Utseendetmessig blir det vanskelig å beskrive drømmemannen, for jeg tror at jeg vil falle for en stikk motsatt av det jeg selv beskriver som drømmemann. Men nå fokuserer jeg mye mer på hvordan personen er og ikke hvordan han ser ut. Så derfor hva jeg ser etter i en mann er at han er trofast, romantisk, full av humor, glad i dyr og en som er stolt av å vise meg frem.

Hvilke serier ser du på uten om PLL? Og hvilken er favoritten?

– Åh det er mange serier jeg har sett på. Men jeg er ferdig med absolutt alle. Meen unntatt PLL så liker jeg Dexter (!!!), White Collar, New Girl og Chosen. Mulig jeg har glemt noen nå, men det begynner å bli en stund siden sist jeg så på noe annet enn PLL.

Hvem tror du er A.D. i PLL?

– Heheehehe nå vet jeg faktisk hvem som er A.D siden vi så finalen i Orlando, jeg har aldri vært så gira før.

Hvilken av karakterene i PLL ville du ha vært, og hvorfor?

– Oi, den der var vanskeligere enn det jeg trodde. For jeg vil ikke være Aria, Spencer, Emily, Hanna eller Alison. Jeg synes ingen av dem karakterne kunne passet meg, men måtte jeg valgt hadde det nok blitt Hanna fordi jeg synes ho kommer med så artige kommentarer innimellom og fordi ho er interessert i mote da seff.

Hva er dine “must have” nå som det er sommer?

– Leppomade, tyggis, bodymist, bodylotion og min kjære denimjakke. Jeg bruker ingenting annet enn den om dagen, så folk begynner vel snart å lure på hvor det har blitt av resten av klesskapet mitt.

Hva skal du i sommer?

– Nå har jeg nettopp kommet hjem fra tidenes reise sammen med mine 3 venninner som jeg allerede vil tilbake til. Så resten av sommeren nå skal jeg bare jobbe og kaaanskje få til en liten ferie til eller to hihi. Men ingenting er sikkert enda, men krysser fingrene for at ting går riktig vei.

Hvis du hadde vunnet 1.000.000 kr, hva hadde du brukt de på?

– Jeg hadde satt av det til å kjøpe min egen leilighet like fort som de hadde kommet inn på kontoen uten tvil.

Er du en shopper eller en sparer?

– Hmm nå velger jeg å si det andre sier om meg, så jeg vil kalle meg for en sparer. MEN selvfølgelig unner jeg meg noe godt innimellom, men jeg er absolutt en sparer fremfor en shopper. For jeg har ikke behov for å shoppe såå mye med tanke på at jeg er veldig heldig som blir sponset med klær. Så en av hovedgrunnene til at jeg kanskje er en sparer er fordi jeg har vært utrolig heldig der.

Dine favoritter til leppene?

– Alle fra Inglot, bruker seriøst ikke annet på leppene nå om dagen. Anbefales på det sterkeste!!!!

Ser de får Inglot her i Bergen nå, og ser du bruker det merket en del på leppene! Kunne du vist dine favoritter der fra?

– Ååååh så gøy!!! HD Lip Tint Matte i farge 36 & 37 er favorittene her. De ser dere på bildene under her:

Dette er farge nr 36 – bruker denne mest.

Dette er nr 37, litt mørkere men fyy så stilig man føler seg i den haha.

Hvilke type p-piller brukte du?  

– Jeg går på Mercilon, det er det eneste jeg har gått på og jeg har aldri hatt noen problemer.

Hva er det første som faller inn i dine tanker hvis jeg sier; “så fint vær, i dag vil det sprute skillpadder”?

– Jeg vet ikke helt hva jeg burde tenke jeg annet enn hva søren? Haha.

Har du lappen?  

– Hehe nei, og det er litt flaut å svare på fordi jeg føler meg lat og som om jeg ikke kommer meg fremover. Men jeg bor så sentralt at for meg er det ikke nød akkurat nå, men å ha lappen gir deg en frihet og den friheten vil jeg ha.

Hvor bor du nå? Hvis du bor hjemme, har du planer/lyst å flytte ut/for deg selv?

– Jeg bor hjemme, men ja jeg har absolutt lyst til å flytte ut for meg selv snart. Jeg tror jeg kan ha veldig godt av det, og det er noe jeg gleder meg skikkelig til.

Tjener du på bloggen?

– Ja, jeg tjener penger på bloggen men på grunn av taushetsplikt og private grunner er hva jeg tjener mellom meg og kundene.

Har du fast stilling på urban nå?

– Jeg har fast stilling på Urban, jeg er egentlig bare en ekstrahjelp men jeg jobber mye mer enn hva jeg er ansatt for. Så det passer meg egentlig ganske bra, for noen uker jobber jeg lite mens andre uker jobber jeg mye.

Vil du studere videre?

– Akkurat der jeg er nå i livet, føler jeg ikke at jeg har behov eller tiden til å studere. Men om det blir slik at jeg legger ned bloggen, kunne jeg tenkt meg å studere tror jeg.

Har du kjæreste?

– Nei, jeg har ikke kjæreste.

Favoritt sneakers?

– Nei Gud, nå spør du vanskelig… Utifra de skoene jeg bruker mest nå så er favorittene Adidas Ultra Boost og alle skoene mine fra Puma.

Hvis du måtte velge mellom å jobbe med bloggen eller urban, hva hadde du valgt, og hvorfor?

– Det er et utrolig vanskelig spørsmål å svare på fordi det er to helt forskjellige jobber. Bloggen har gitt meg så mye som jeg aldri trodde jeg kunne få oppleve, samt inntekter som har hjulpet meg enormt. Urban derimot har fått meg til å bli mer utadvendt, det har gitt meg nye vennskap og fått meg til å vokse på stilen min som faktisk har forandret seg en del. Jeg kan faktisk ikke velge, det hadde vært trist uansett hvilken jobb jeg hadde “ditchet”.

Beskriv din favorittdag.

– De spontane dagene hvor du ikke vet hvor du ender opp hen, men de stedene ender opp med å være de beste øyeblikkene.

Vil du studere? Hva ville det vært?Digger bloggen din, liker at du er så ekte i forhold til visse andre bloggere, det setter jeg stor pris på <3 du er et stort forbilde! Digger deg!:-)  

– Åhhh, tusen tusen takk for så gode ord. Det betyr så mye for meg, du aner ikke♥ Jeg vil ikke studere nå, men gjerne senere. Da hadde jeg villet studere noe innenfor økonomi, markedsføring eller mote.

Nå vet jeg ikke om du har hatt et slikt innlegg før, men ettersom jeg er en ny leser så spør jeg! Kunne du hatt et innlegg om dine favoritter til leppene og vist dem på? Du har så utrolig mange fine farger, hehe! 🙂

– Det kan jeg ordne vettu! Alltid koselig med litt innspill fra dere, om hva dere ønsker at jeg skal blogge om.

Hvem er han du dater fortiden?

– Jeg ønsker ikke å si så mye akkurat her, fordi jeg har lyst til å holde det litt for meg selv.

Har du noen gang blitt venn med noen av leserne dine?

– Ja!! Det er utrolig hyggelig skal jeg si deg.

Hvordan går det med kjærlighetslivet?

– Det går bra det!

Noe du aldri har gjort, men som du tenker du MÅ gjøre før du dør?

– Hoppe i fallskjerm (og egentlig alt som innebærer sykt adrenalinkick), klippe håret kort, reise til et land og hjelpe dem som lever i fattigdom.

Kan du si 3 funfacts om deg selv?

– Jeg kan skrike som en ørn, jeg får knyttneven min inn i munn & jeg elsker smør.

Hva slags type gutter liker du?

– Dette er SÅ vanskelig å svare på fordi jeg er sjuuuuuukt kresen. Men humor er veldig viktig, det å kunne by på seg selv, jordnær og bare er en god gutt tvers igjennom. Det høres kanskje ikke så kresent ut, men for å være ærlig så vet jeg nesten ikke selv hva jeg leter etter før jeg har funnet det.

Liker du noen for tiden?

– Ja.

Hvem er ditt forbilde?

– Jeg har faktisk ingen forbilder.

Hva bruker du mest av gstreng og hipster? Hva syntes du om gstrengbikini?:) kjempefin blogg!<3

– Tusen takk <3 Jeg bruker gstreng mest, og har ingenting imot gstreng bikini – kunne bare ikke funnet på å gå med det selv.

Hvor henter du inspirasjon fra i forhold til klesstilen din? I love it!!

– Tusen, tusen takk!! Jeg henter den fra mennesker jeg ser på gaten og på sosiale medier.

Hva liker du aller best ved seg selv personlig og utseende-messig? 🙂

– Sånne spørsmål her liker jeg ikke, men hmm. Utseendetmessig blir det vel håret mitt, og personlig vil jeg nok si er det at jeg en god lytter (?). Haha herregud dette er så vanskelig å svare på.

Hva liker du best ved vennene dine?

– At de er spontane, det er noe jeg bare eeeelsker.

Hvilke venner drar man fra, og hvilke er verdt og kjempe for? Etter din mening.

– Du skal ikke måtte kjempe for å beholde venner, det sier vel sitt. Venner er der og stiller opp for deg i alle situasjoner. Hjelper deg opp når du har nådd bunnen og som interesserer seg i livet ditt. Det å bare få en melding om hvordan det går – det viser så sykt mye.

Hva synes du om baksnakking? Gjør du det?  

– Jeg baksnakker, det gjør vel alle. Men det jeg synes det går på er hvor mye drittslenging det ligger i baksnakkingen, og der er ikke jeg. Jeg er ikke en av de som trenger å baksnakke, for det gir meg ingenting, men om andre ønsker å snakke – greit, da er jeg med i samtalen men er ikke den som har mest å komme med for å si det sånn. Selvfølgelig er det noen navn som gjør at jeg har mer å si, men da skal de virkelig ha gjort noe som ikke er greit.

Kan du utdype denne saken om Didrik uten å si for mye? Det er jo helt drøyt hva han har gjort, og tenker at han gjorde det samme med deg – og nettbutikken deres. Tv2 hjelper deg har jo allerede utlevert navn og bilde så vi vet jo at han er en bedrager men hva slags effekt har det hatt på ditt liv? Full forståelse om du ikke vil utdype men nyskjerrigheten er stor siden Tv2 alt har utlevert en stor sak om han, og ett nytt firma.

– Jeg ønsker ikke å utlevere noe informasjon om han eller hva han driver med.

Blir 20 år, i år og jeg får stadig spørsmål fra familie og venner om når jeg har tenkt til å ta lappen, føler meg litt presset til å ta lappen bare for å ha den, føler du det slik? Eller tar du det bare litt som det kommer?

– Hahaha jeg føler den så sjuuuuuukt. Alle spør meg om når jeg skal ta lappen og jeg sier bare “hehehe snart”. Men jeg gjør jo ingenting med det, jeg er i gang med lappen men har bare tatt en alt for lang pause nå som har gjort at jeg har stoppet opp. Likevel tar jeg det litt som det kommer, jeg føler at hvis jeg hadde vært litt mer avhengig av bil, så hadde jeg nok gitt bånn gass for å få lappen raskere. Så det er tydelig at det ikke er helt nød her.

Er det noe mer dere lurer på, så still spørsmål her så svarer jeg når jeg kan♥

8 kommentarer
    1. Jeg bruker et vippeserum som er superbra! iGlow er tingen👍🏼 Jeg har fått veldig lange og finere vipper av det. Siden jeg har fått så lange vipper så tør jeg ikke å ta vippeextention i frykt for å ødelegge de helt og ikke minst for å bli avhengig av å ha det. Veldig bra svar på alt sammen. Jeg hadde forresten ingen peiling på hvem som kunne være A.D. i pll, ble faktisk litt sjokkert når Spencer hadde en tvilling. Men satt du å tenkte noen gang at “H*N MÅ være A.D.?

    2. Ida: Wææ, tusen takk for anbefaling på vippeserum. Dette skal jeg prøve! Hvor har du kjøpt det hen forresten? 😀

      Haha jeg fikk helt sjokk da jeg fant ut av hvem A.D er. Assa gjennom hele serien har man jo seriøst mistenkt alle for å ha vært A.D men så blir man sånn “eller nei, det kan det ikke være”. Så jeg ble uten tvil mindfucked, og kanskje litt skuffet når jeg fant ut hvem A.D faktisk var..

    3. Ja enig! Hadde ønsket Alex hadde kommet inn litt før, selv om hun latet som om hun var Spencer flere ganger uten at noen visste det😳 Helt mindfucked ja!!
      Vippeserumet har jeg kjøpt på iglow.no😄

    4. Ida: HAHA I know!!! Jeg ble helt gal og bare “nå kødder du med meg?”. Men shit Spencer spilte den rollen sjukt bra. Der ble jeg skikkelig imponert! Tusen takk for svar forresten, skal teste ut det serumet <3

    5. Hei! Jeg ser du skrev at Inglot 36 og 37 er de du bruker mest. Men er det 36 du har på deg på bildet? Synes den ser rødaktig ut på bildet, mens i virkeligheten er den mer lyserosa/nude. I såfall, hvilken farge har du på bildet der det står “dette er farge nr 36”? 🙂 Synes den var så fin.

    6. Helga: Heii!!! Det er 36 jeg har på meg på bildet, men redigeringen på bildet gjør fargen litt rød – den er ikke rød. Den er brun og har litt nude nyanse i seg. Jeg bruker den så og si på alle bilder jeg legger ut, så kan du se hvordan den er nå som jeg ikke redigerer bildene mine såååå mye!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg