DET JEG LIKER BEST VED MEG SELV

// Annonse.

Det jeg liker best ved meg selv er også det jeg ikke tar best vare på. Jeg snakker selvfølgelig om håret mitt. Jeg har aldri hatt kort hår, og vet heller ikke når den tid vil komme. Men frem til da må jeg steppe up gamet med det håret jeg har. Jeg har aldri vært hun som er flink til å ta vare på håret sitt, selv om man kanskje skulle trodd det. Jeg bruker aldri hårkur, bruker rettetang alt for mye og håret mitt begynner å bli ganske slitt nå – og det er helt forferdelig faktisk. Hår er noe man ikke kan skjule, og håret mitt er vel noe av det som definerer meg. Så det er litt kjipt å ha så mange øyne på håret mitt, og tenke på at de kan se at det er slitt. Det trenger å bli behandlet bedre, og èn ting er å si det, men en annen ting er å faktisk gjøre det. Jeg har testet piller for hår tidligere, og vært ganske fornøyd – men jeg blir alltid fristet til å prøve ut nye ting, spesielt når jeg ser andre bloggere som også bruker det. Så denne gangen skal jeg sette meg inn i Good For Me Hair Luxious som styrker håret og bidrar til naturlig hårvekst.

Dette produktet er rikt på B-vitaminer (faktisk 8 typer) som er veldig viktig og sunt for håret. Effekten man får av å gå på disse tablettene er det at håret får den næringen den trenger, og litt ekstra. Du tar 2 tabletter om dagen, en på morgen og en på kvelden som vil tilsvare en måneds forbruk. Jeg er veldig spent, for jeg har ikke prøvd disse før, men siden det er nytt i Norge er det spennende å få være med på å teste det. Jeg er med andre ord veldig nysgjerrig på å se hvilken effekt dette kan gi håret mitt, for akkurat nå roper det etter hjelp. Det er nesten en skam å ha langt hår og ikke ta vare på det, så her skal det skje forandringer.

Ønsker du å teste ut Good For Me Hair Luxious, så kan du benytte deg av den supre rabattkoden “madde20” som gir deg 20% rabatt.

12 kommentarer
    1. Haha jaaa 😀 Jeg bruker hver dag, pluss energi-tabletter fra Vitamail. Kan ikke si så mye på energien enda men, etterveksten er i hvert fall godt på plass.

    2. Om disse pillene funker mangler du mest sannsynlig noen vitaminer, for kroppen kan ikke ta opp mer vitaminer enn det den har bruk for. Som da vil si at disse pillene vil ikke ha noe effekt om du allerede får i deg det du trenger.
      Men altså det er jo supert som et vitamintilskudd om man har behov for det, men det er absolutt ikke nødvendig å bruke så mye penger på det. Da kan man heller gå og kjøpe vanlige vitaminer liksom.
      Uff, det var ikke meningen å virke veldig negativ nå, men er så lei av at det er så mange som reklamerer for dette produktet og får folk til å bruke sykt unødvendige penger på det, når egentlig alt som skal til er et rikitig kosthold.
      Håper uansett du får en fantastisk helg, og jeg håper ikke jeg var så alt for kjip. Jeg ville bare informere deg om det, ikke kritisere og det håper jeg du forstår <3

    3. Anonym: Du, ikke tenk på at jeg tar dette som negativt! For det er absolutt forståelig det du mener, for det er også sant at alt man trenger bare er riktige vitaminer for at man skal få resultater. Men for min del, som er så dårlig på å få i meg nok vitaminer hver dag for at håret mitt skal vokse og bli sterkere, så er sånne tabletter som dette helt knall!

      Ha en super helg du også!! <3

    4. Leste det du skrev akkurat nå. Angrer veldig på at jeg klipte meg i dag. Jeg synes at langt hår er finest og har egentlig spart veldig lenge. Men må er jeg fast bestemt på å spare det ut igjen. Håret ditt er kjempe fint forresten! 🙂

    5. Anonym: Åhhhh, det må være en så kjip følelse…. Jeg er fast bestemt på at jeg en gang vil klippe håret mitt i en skulderlengde bare for å ha testet det, men jeg er så klart livredd for at jeg skal angre.. Så det får vente litt til!!! Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg