KVELDER SOM DETTE

Den uken her har vært noe helt annet enn hva forrige uken var. Jeg har hatt kjempemye fri denne uken, og det har virkelig vært den perfekte uka til å ha så mye fri på. For det har vært Larkolluka, noe som betyr mye moro, mange aktiviteter, og masse mingling med flotte mennesker. Heldigvis siden jeg har hatt fri, har jeg hatt et par dager i Larkollen og storkost meg som bare pokker. Larkollen er en annen verden, så fort du kjører inn dit er det bare gode følelser der og man har det alltid like gøy når man er der. Stedet som får deg til å bare tenke gode tanker, kan man nesten beskrive dette stedet som. På tirsdagen som var, var det DDE konsert i Larkollen og dette hadde jo haugevis av folk gledet seg til. Vi hadde et kjempestort vors hos en kompis hvor vi koste oss gløgg ihjel, basically. Vi varmet opp til en bra kveld, og den ble bedre enn jeg kunne sett for meg. Alle var i så godt humør, noen av oss litt for mye (hehe). Det er èn liten ting jeg angrer på fra denne kvelden, og det er vel at man brått stod og hadde fotoshoot med fotografen fra Moss Avis. Samtidig så angrer jeg ikke, for bildene viser bare god stemning  så shit au!

Onsdagen derimot ble en like morsom kveld da vi feiret Thomas på Danmarkstranda i Larkollen. Guttene skal ha for å ha gjort det lille stedet så utrolig pent og intimt med bord og lys rundt hele området vi satt på. Jeg hater meg selv for at jeg glemte å ta bilder da det ble mørkt, så dere kunne sett hvor vakkert det var der. Jeg har hatt det så gøy denne uken, og jeg gleder meg til nok en morsom kveld i morgen.

Hahaha jeg ler så fælt av dette, fordi vi innså nettopp at Emilie kunne rappe hele sangen vi hørte på.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg