EN EKSTRA FEIRING

På lørdagen holdt vi en ekstra feiring for Ida som hadde bursdag 22.juni, mens vi var på Bahamas. En ting er å feire den på dette vannvittige stedet med 3 venninner, men man kan liksom ikke helt sammenligne det med å feire det hjemme med hele gjengen. Så selv om det var en litt sen feiring, gjorde vi det veldig spontant og bare “nå til lørdagen blir det”. Vi hadde ikke mange dager på å ordne dette, og Ida er jo en som alltid vet hva som foregår så det var veldig vanskelig å kunne skjule dette for alle sammen haha. Vi måtte derfor være litt lowkey og si at noen av oss hadde fri og kunne bli med på et lite vors med Ida hos Nadine. Sannheten var at alle skulle dukke opp hos Nadine og overraske Ida på døra da hun ringte på, og jeg tror ho faktisk ikke skjønte en dritt da alle ropte og skrek til ho på en gang. Flere av oss inkludert meg hadde løyet om at vi ikke kunne komme, noen måtte komme mye senere pga jobb og ja – det var så mye bullshit at det var så gøy å holde det skjult haha. Jeg turte så vidt å gå ut døren fordi jeg var livredd for å møte på Ida samme dagen jeg sa at jeg var på jobb, så jeg gjorde ikke annet enn å holde meg inne den lørdagen helt frem til vi skulle overraske hun.

Feiringen var vellykket og vi hadde en Ida som ble overrasket, så jeg synes vi alle gjorde en god jobb selvom vi hadde kort tid på oss. Vi fortsatte moroa ute på byen og hadde det utrolig gøy sammen. Søndagen derimot hadde jeg en skikkelig hangover, faktisk aldri følt meg så dritt før. Men det sier bare mye om lørdagskvelden, og den var underholdene.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg