RIPPED JEANS

Denne helgen så jobber jeg hele helgen og det passer vel egentlig greit med tanke på at jeg er uten kamera frem til søndag eller mandag. Det er helt sprøtt hvor naken jeg føler meg uten kamera, bare det å vite at det ikke er her gjør det bare ti ganger verre enn det trenger å være. Jeg er jo vant til å drasse det med meg overalt, uansett hva jeg skal. Så bare det å kjenne at sekken min er lettere er uvant, men også litt deilig haha. Jeg pakker alltid med meg så sykt mye unødvendig i den sekken fordi jeg vet den har plass til mer. Og da blir det bare mer også… I morgen så skal jeg videre med en gang etter jeg har stengt i Ski for å ikke gå glipp av en kunstutstilling som er i Oslo. Det er litt sprøtt, for jeg hadde aldri trodd at jeg likte kunst på den måten at jeg drar på utstillinger, men der har jeg funnet en ny side ved meg selv. Kjenner jeg er veldig spent på utstillingen i morgen, og burde kanskje få i meg nok søvn nå for dagen i morgen blir veldig lang.

Etter jeg la ut Instagramstory av antrekket mitt og at jeg stod på jobben, så har sykt mange (overraskende mange) spurt meg om hvor buksen er fra. Denne buksen her er fra Dr.Denim i modellen Nora, men er selvfølgelig en ripped modell. Du finner den på Urban & på Junkyard. Jeg har størrelse 26/32, men skulle helst hatt 25/30. Jeg var bare så sykt desperat etter den buksa her at jeg tok den selvom størrelsen var for stod for meg. Så derfor er den litt mer baggy på meg, enn hva den ellers er på andre – men jeg liker det litt.

Sov godt dere♥

Og takk til kollegaen min Oda som stiller opp på shoot på jobben, u rock.

16 kommentarer
    1. Anonym: Åååh, takk! Den er fra NAKD 😀 Bare søk på “Darlin” så kommer den opp med engang. Finnes i flere farger! Har den både i denne grønne og i en knall orange farge.

    2. Holdt på å spørre deg om buksen da du satt på toget eller hva det var, men regnet med at du kom til å dele det her! Den var sykt kul, lurer på om jeg kanskje må bestille meg den 😀
      Ønsker deg en super helg <3

    3. Hei, Madeleine! <3 utvider Nora-buksene seg mye? (Både med og uten hull i) prøvde en størrelse i går og den var ganske tight i livet, så tenkte i utgangspunktet å gå opp en størrelse, men fikk beskjed om at den var perfekt i forhold til at buksen utvider seg? Nå er jeg usikker på hvilken størrelse jeg bør gå for

    4. Helene: Hei!! De utvider seg litt, men ikke mye i det hele tatt. Den vier seg selvfølgelig ut når du bruker den uten å vaske den ofte, men da du vasker den så vil den bli litt “trang” igjen og så går du den ut igjen <3 Jeg ble på den størrelsen jeg ellers bruker, og er veldig glad for at jeg gjorde det!

    5. Hei igjen!! <3 åh takk for så bra svar! Nå ble jeg glad! Jeg synes generelt at dr. Denim buksene er litt mindre i størrelsen enn feks. Levis! Men da går jeg for den størrelsen over den jeg prøvde i går tenker jeg! Er dessuten veldig stilig med belte til dersom det også skulle bli nødvendig!

    6. Helene: Skulle bare mangle kjære deg <3 Jeg er egentlig ikke SÅ glad i Dr.Denim buksene lenger, men akkurat disse som er en mer boyfriend fit elsker jeg. Og å legge på en ekstra detalj som belte, det ser sjuuuukt bra ut!

    7. Nei, vet du, jeg er ikke så glad i dem lenger sjæl, men etter jeg leste at du anbefalte nora-modellen så sterkt så tenkte jeg å give it a try! Men på slimfit bukser ogsånn tror jeg at jeg holder meg til andre merker, ja<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg