DID U KNOW???

♦ Jeg har alltid hatt lyst til å klippe håret mitt kort. Da er det snakk om skulderlengde eller kortere. Jeg tror en slik forandring kanskje kunne vært bra – hvis ikke, så vokser det ut igjen.

♦ Jeg er ikke glad i smeltet ost med mindre det er på pizza eller et tynt lag med det over gratinerte poteter.

♦ Jeg har alltid hatt lyst til å ta på en slange.

♦ Jeg har dessverre begynt å samle på skoesker igjen. Jeg vet seriøst ikke hva som skjer, haha.

♦ Jeg har aldri prøvd hasj, partydop and so on. Kun prøvd røyk og snus, og nope – not for me.

♦ På skolen i musikktimene var jeg gjerne ho som spilte trommer, fremfor alle andre instrumenter.

♦ Jeg har alltid hatt lyst til å kunne spille piano, men jeg er SÅ dårlig. Det er noe med kraften og følelsene man får frem ved å spille det som jeg bare elsker.

♦ Jeg har aldri klart å lage en blomsterkrans.

♦ Jeg takler ikke brunost, og det at den setter seg fast i ganen. Det er godt i noen sauser, men jeg klarer bare ikke å spise det.

♦ Jeg klarte ikke å høre på hiphop musikk før, da gikk det bare i festsanger som det var skikkelig fart i. Mens nå er det helt motsatt, også fordi jeg slapper mer av med slik musikk enn dunk dunk kinda music.

♦ Da jeg startet i Urban for snart 4 år siden var jeg så sjenert mot nye mennesker at jeg gjemte meg for kunder mesteparten av tiden. Flaks for meg at jeg ikke fikk sparken der si, haha.

12 kommentarer
    1. lover deg – å tenke at å klippe håret går bra pga det vokser ut igjen – det er sant – men jeg har gått på den feilen da håret ikke vokser ut igjen til den samme lengden på flere år…..

    2. Jeg klippet det rett under ørene, og kledde det veldig, men var upraktisk da jeg jobber med mat og må ha det i hestehale. Føler at håret nå vokser i sneglefart og er fortsatt kjempe kort etter nesten et år..

    3. S: Ahh, akkurat det problemet der kan jeg forstå veldig godt. Heldigvis jobber jeg ikke med mat og slikt, så kanskje det er litt mer praktisk for meg haha 😀

    4. Anonym: Ah shit….. Men var det sånn at håret ditt ellers vokser veldig fort når du klipper det jenvlig? For sånn er det her. Men litt skummelt om det kan endre på seg.

    5. Hege Kristin: Åååh tusen takk, Hege!! Haha, er så rart hvordan det å få seg jobb hvor man må snakke med mennesker kan endre på så mye. Men jeg er SÅ glad for at det har endret meg haha <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg