MIN OPPLEVELSE MED PHILIPS LUMEA PRESTIGE

// Annonse.

Som mange av dere sikkert husker begynte jeg på en lyspulsbehandling fra Philips Lumea Prestige for flere uker siden. Denne skulle bidra til å motvirke ettervekst av ansiktshår og hår på kroppen. Det vil si at denne fancy IPL-teknologien gjør sånn at hårveksten våres blir satt på det man kan kalle for en hvilemodus, og vokser derfor mye senere ut enn normalt. Etter kun 3 behandlinger annenhver uke så resulterer dette til at du får glatt hud i opptil 8 uker. Så dette har vært veldig spennende å teste ut over lengre tid, for dette har vært noe helt nytt for meg. Jeg startet på den rett før jeg dro på ferie og siden dette er en behandling man må følge opp, så er det viktig at jeg også brukte den mens jeg var på ferie i USA, for å sørge for at ingenting blir gjort feil eller galt. Mens denne var med på reisefot med meg, lå den godt pakket i en liten veske som fulgte med da jeg mottok dette produktet. Så den ble tatt godt vare på!

Det store spørsmålet nå er vel om den funket på meg. Og jeg er SÅ glad for å kunne si at dette produktet har fungert og gitt resultater på kroppen min. Med slike behandlinger som dette, kan man lett bli litt skeptisk – så for min del synes jeg er er ekstra gøy å kunne dele denne positive opplevelsen med dere. Nå har jeg kun testet den ut på ben og armer, men bare der ser jeg en forandring på at hårene mine vokser mye tregere ut. Det er deilig å kunne slippe å barbere meg like ofte nå. Jeg tar meg selv i å nesten ta tak i barberhøvelen for så å si til meg selv “Jeg har jo ingenting å fjerne”. Det er kjemperart, men samtidig så utrolig deilig å spare seg for den tiden der – det tror jeg flere kan si seg enige i, haha.

Ønsker du å lære mer om denne lyspulsbehandlingen eller ønsker å teste ut dette produktet kan du bestille HER.

10 kommentarer

Siste innlegg