JEG SKAL TIL SPANIA

En siste tur dette året er bestilt og det er så godt å tenke på at jeg skal tilbake til Spania. Reisen blir i slutten av august og jeg reiser dit sammen med råeste dama, Martina. Det er så sprøtt, for det er nettopp i fjor, på Spaniaturen vi bare båndet som pokker og kom mye bedre overens enn hva jeg hadde trodd. Og helt siden da har vennskapet våres bare vokst og blitt sterkere. Vi begge hadde litt over 1 uke igjen av feriedager, og ho spurte meg litt spontant om jeg kanskje kunne tenkt meg en siste tur dette året, og da til Spania. Jeg sier jo seriøst ikke annet enn regn med meg på sånne ting!! Det tok heller ikke lang tid å få ordnet fri fa jobben, så nå kan jeg ikke annet enn å glede meg til 10 avslappende dager i varmen. Det er jo ikke mange uker siden jeg kom hjem fra en 3 ukers ferie, men det er sykt hvor fort man blir rastløs og vil reise mer. Og med tanke på at reiser er noe jeg vil prioritere mer, rett og slett for min egen del, så er det greit å bruke opp de feriedagene før året er over. Vi er allerede i august og jeg vil ikke engang tenke på hvor fort de siste månedene i 2017 vil gå.

Vi skal reise til samme byen som sist, Guardamar, og det er en veldig rolig plass – som passer perfekt for oss begge. Jeg har ikke andre planer enn å ligge på stranden hver eneste dag i de 10 dagene vi er der. Så at vi er på en veldig rolig plass gjør meg ingenting. Akkurat hva jeg trenger! I tillegg så har jeg jo startet på betakaroten, men ikke fått brukt det i syden enda. Så det blir gøy å teste ut dette på ferie, og se om jeg legger merke til noen store forandringer med brunfargen der.

10 kommentarer

Siste innlegg