6 BEAUTY FAVORITES

// Annonse.

Denne helgen her har virkelig gått i ett kjør og jeg er så takknemlig for å ha denne søndagen hvor jeg bare kan være hjemme og gjøre absolutt ingenting. Meeen ingenting blir fort til å bli rastløs og ville gjøre noe likevel, så derfor tenkte jeg siden dere har lenge spurt om jeg kan dele noen favoritt produkter med dere – hvorfor ikke gjøre det nå? Jeg har derfor valgt ut 6 forskjellige beauty favorites som jeg skal skrive litt om, og også fortelle hvorfor jeg virkelig liker akkurat dette med åpne og egne meninger. Jeg forstår ikke hvorfor jeg egentlig gjør dette oftere, for jeg synes det faktisk er overraskende gøy å dele slikt med dere så dere kinda kan bli litt mer kjent med meg. Eller i det minste få et lite innblikk av hva jeg bruker i hverdagen min.

H E R E   W E   G O

Beauty favorite number one: Neglelakk er et stort must for meg, nesten så jeg ikke klarer meg uten det. Jeg føler meg så ufin uten lakkerte negler, og jeg går faktisk aldri ut døren før jeg har tatt meg noen minutter til å ta på neglelakk.

Beauty favorite number two: Victoria’s Secret parfymen som aldri har fått meg til å lukte så himmelsk før. Jeg føler jeg går VS catwalk så fort jeg har på den her, for den gir deg selvtillit bare ved å lukte godt.

Beauty favorites number three and four: Disse har jeg blogget om et par ganger nå, og nevnt litt på bloggen av egen vilje. Det er fordi jeg virkelig er fornøyd med hva det har gitt meg allerede etter å ha gått på disse tablettene en kort stund. Friskt hår og sommerbrun glød i huden er to av de tingene som er det viktigste for meg, for at jeg skal føle meg fresh. Da trenger jeg ikke sminke eller noen som helst ting, så lenge disse to tingene er i boks. Det er jeg på god vei til å ordne takket være hårtablettene fra Hair Luxious & Betakaroten Gold.

Ønsker dere å bestille disse tablettene fra Good For Me så bruk rabattkoden “madde20” for å få 20% rabatt♥ Enjoy!

Beauty favorite number five: Clear Gel fra Anastasia. Dette har reddet meg så mange ganger fra øyenbryn som står til alle kanter. Med denne gjennomsiktige gelèn så får du flotte bryn på 1,2,3 uavhengig om det er med eller uten sminke.

Beauty favorite number six: Okei girls, dette er leppestiften dere ALLE spør meg om. Denne bruker jeg så og si hver eneste dag, og jeg virkelig forguder den. Jeg bruker denne i fargenr 36.

8 kommentarer
    1. Hva skal til for å få deg med på en date? Hvordan foretrukker du å bli spurt? Er man sjarmerende nok, kan man bare gå rett bort til deg å spørre? Hva liker du best å gjøre, spise middag, dra på kino etc? Spør for en venn 🙂

    2. Saa: Hei!! Jeg har fått dette sponset og derfor ikke betalt noe toll siden dette har gått igjennom kunder. Men det kommer toll for dere som handler som vanlige kunder på over 350kr som du skriver over her 😀

    3. Jørgen: Wow, jeg blir virkelig smigret av dette. Men akkurat nå dater jeg en herlig fyr, og blir kanskje litt merkelig å tipse om hvordan man skal få med meg ut på en date da haha… Likevel så vil jeg si du er inne på mye bra over her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg