MY HAPPY PLACE

Hvis det er noe jeg aldri takker nei til, og alltid vil finne tid til så er det å ta en liten pause på en cafè for å slappe av. Jeg vet ikke helt hva det er, men det er kinda my happy place. Jeg elsker små cafèbesøk og den atmosfæren man får av å være der. Det å bare sitte der, se på folk som går forbi mens du sitter med en god islatte i hånden og et godt selskap ved siden av deg. For noen hørtes dette kanskje deprimerende ut, fordi dere kanskje heller forventet en varm kaffe. Men jeg har aldri likt kaffe, men jeg jobber litt med saken. Det går litt sakte fremover, for jeg synes bare kaffesmaken er så utrolig sterk i forhold til hva jeg drikker til vanlig. Jeg er den som elsker å drikke ting som er søtt, og ikke er helt på den sterke siden enda. Forhåpentligvis kan jeg kanskje èn gang stå opp grytidlig, og nyte en sterk kaffe for å våkne til før jeg starter dagen. Jeg har alltid misunnet de som klarer å nyte en sterk kaffe, haha. Men frem til da så skal jeg fortsette å nyte en islatte, kanskje også være litt badass å be om dobbel for å bare vende meg til en sterkere smak.

Forresten så har flere av dere spurt hvor disse ringene mine er fra, og det gjør meg SÅ glad fordi jeg virkelig elsker dem. De er fra Calvin Klein, og de er bare helt amazing.

6 kommentarer
    1. Er ikke noe glad i kaffesmaken selv, så holder meg og stort sett til å bestille hva som helst annet når jeg er på café! Herlighet you look stunning! <3 Håper du har en herlig dag

    2. Ååååh, den buksa der er så fin 😀 Hvordan er den for oss som er 1.60 m og litt bred rundt hoftene? hehe

    3. Maria: Ah jeg elsker den!!! Skulle gjerne hatt den i svart også, men finner det ingen steder 🙁 Jeg er 165 og har tatt buksa i lenge 30, men du kan også velge størrelse i waist. Og der kan ikke jeg hjelpe deg siden jeg ikke har sett dine flotte former. Men har du mulighet, så kom innom Urban og prøv der!!!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg